Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 72000 |
Silné stránky
Motor
Podvozek
Brzdy
Slabé stránky
Terén na cestovních pneu
Moje úpravy |
Neuvedeno |
---|
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování |
Obecné
Moje závady | 1. Prodřená vodní pumpa – měněna mezi 50 000 – 60 000 km 2. Chyba primárního přenosu síly – nevím, co přesně se stalo. Přijel jsem před nákupák a když jsem chtěl odjet, tak to nešlo. Motor nastartoval, rychlost se zařadila, spojka fungovala, ale motocykl se nerozjel. Cítil jsem, že převodovka byla OK, spojka rovněž pracovala, ale přenos síly na zadní kolo se nekonal. Zvuk motoru absolutně v pořádku, bez čehokoliv rušivého. Řetěz, rozeta, přední kolečko vše OK. Nakonec pomohla rozborka a složení motoru, ale co bylo za závadu si už nepamatuji. Celkem to nebylo ani příliš drahé včetně práce do 5000 Kč. 3. Výměna klaksonu – konstrukční chyba. Houkačka je v „zobáku,“ a tak se do ní celkem brzy dostane voda a špína. Celkem jsem klakson měnil 3x. 4. Stávkující otáčkoměr – často se stávalo, že ukazoval o 1 – 4000 RPM víc, než jaká byla skutečnost. Občas se to srovnalo po odpojení či výměně baterie. Protože jsem převážně parkoval na silnici, bez použití plachty, mám podezření na zatékání vody do elektroniky 5. Prodřené kabely mezi řídítky a brýlemi 6. Popraskané žárovky v přístrojovce 7. Vibrující zrcátko, které se při pádu rádo láme 8. Hliníkové lamely, chránící chladič praskají – kryt jsem nechal 2x svařovat |
---|