Lehká, hravá, průměrně výkonná stopětadvacítka. Její hlavní přednost je hlavně její velikost. Motorka připomíná svým vzhledem( kromě velikosti motoru ) větší bajk než je 125ccm. Tudíž se za mě lépe ovládá. Na naučení těch základních věcí jako je zatáčení
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojmy? Jelikož jsem přesedával z dvoutaktu na čtyřtakt, tak se mi motorka zdála celkem pomalá. Je to spíš o zvyku. Rozhodně mohu říct že motorka je jako gauč. Měkká a pohodlná.
Recenze
Jméno Yuki pro mě dřív znamenalo spíš “nekupuj to, bude to vrak, nebo nějaká plečka”. Až na základě doporučení od kamaráda jsem se rozhodl koupit právě tento stroj. Cena za nový kus se pohybuje okolo 50 000 korun. Tudíž když je koupená přes někoho druhého, tak zase tak drahá není. Pro někoho kdo nemá jmění, tak naprostý ideál.
Co se týká motorové stránky, jak jsem už zmiňoval, je to bezúdržbová motorka, až na pravidelný servisní intervaly. Samozdřejmě, že s motorkou jsem nejezdil jen po silnici, ale také v terénu. Velice měkký podvozek to dělá snažší, jen je na to dobrý obout ty správný gumy. Jízdou v terénu se hlavně rozumí jen nutná cesta terénem, rozhodně ne enduro.
Co se týče delších výletů, dá se, ale spíš je to na dlouhý lokte. 350 kilometrů za den se dá v pohodě zvládnout, jen mě spíš bolelo zápěstí z toho jak člověk musí držet plnej aby to trochu jelo.
Jízda se spolujezdcem je stejná jako bez něj, kromě nástupu výkonu. Nakonec pomalu ale jistě dosáhne motorka svých maximálních 90-100km/h. Spotřeba je kolem 2-4 litrů na sto kilometrů. Což znamená že plná nádrž vystačí v pohodě na 500km dlouhý výlet. Doporučuju tankovat 100 oktan. Motorka pak líp jede a svědčí jí to víc.
V neposlední řadě jsem motorku vzal na okruh. Ne velký, ale ten menší (Cheb) a naprostá paráda. Samozdřejmě že pokud chcete motorce dávat takovouhle čočku je třeba znovu měnit olej i filtr a vše kontrolovat.
Hodnocení 9/10
Klady:
Obratnost
Spotřeba
Vzhled
Údržba
Pohodlí
Zápory:
Malý výkon 6,5kW
Rs 125 pekná motorka, predne dva kotuče