Mrška která jede bez ohledu na počasí, bez ohledu na terén a neřekne si o moc benzínu.
Výška jezdce: 165 cm
První dojmy - Hell Yeah! je leden 2020 a venku se teploty lehce nad nulou.. Brouzdám netem a najednou mě upoutá.. Ten vzhled, stav - v ten moment bylo jasné že zanedlouho bude v mé garáži. ...O dva dny později jsme pro ni vyrazili... V Machově byla opravdu zima, -5 a k tomu byla tma, původní majitel nabízel že nám ji doveze na vozejku ať neriskuji ale já jsem hlava tvrdohlavá.. No nepřemluvil mě. Chytla okamžitě, nechala jsem ji zahřát a v letních věcech na motorku začala první 120km dlouhá cesta domů. V sedle byla krásně pohodlná a výška jak na míru. Silnice byly místy namrzlé, sypané pískem ale i tak krásně držela, rychlost 40km/h jsem ale nepřekročila než jsme se vymotali z horských cestiček. Krásně ovladatelná a miluje zatáčky. Jak jsme sjeli z hor tak jsem začala topit pod kotlem a průměr byl 100-110km/h což jsem držela až domů. Nebyla jsem rozlámané, motorka krásně táhla od 2 500 otáček, brzdy nezablokují přední kolo ale brzdí krásně a na zadní nesahám. Prostě nádhera.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro klidné povahy a cestovatele, jízdu na silnici i lehčí terén. Dělaná na dálkové cesty i každodenní jízdu do práce. Jen trochu těžší takže drobnější postavy mohou mít problémy s manipulací. Verze ST má nižší sedlo takže i pro menší postavy.
Doplňky na motorce - Padací rám, přídavné reflektory(mlhovky)Kappa, držáky bočních kufrů orig BMW(včetně původních kufrů), horní plotna Kappa, horní kufr Kappa K35,zásuvka 12v +1xUSB, závaží Oxford v řidítkách, nástavba řidítek - rampa pro uchycení mobilu, zásuvky, akční kamery (vlastní výroba 3D tisk)
Nově:
Hliníhový rám (vlastní výroba) na kterém je tištěná hrazda držící zásuvku 12V a USB, držák palubní kamery a držák mobilu.
Také drží nový štít Givi který je výškově stavitelný.
A na závěr nová zrcátka.
Recenze
Mám s ní najeto přes 2 000km, silnice, polní cesty, louky, brody, kopce...
Za tepla i zimy, deště i sucha.
Motorka mi výškou sedí ( já 165cm ), když držím řidítka (orig.) jsem v lehkém předklonu ale nevadí to ani na delší vzdálenosti. Sedlo je celkem tvrdé a možná by mohlo být trochu užší. Ve stupačkách mám příjemně zlomenou nohu a ve stoje se dobře drží nádrž v kolenou.
Přední brzda je jednokotoučová ale bohatě stačí, zadní (pouze v terénu) je na tom stejně. Odpružení předkuje dost tvrdé a nedá se nastavit (pokud ano, nevím o tom).
Zadek se ale dá krásně a snadno nastavit bez použití nářadí.
Kola- 18'' přední a 17'' zadní, za mě dostatečné.
Srdcem je Rotax 650 s 5. stupňovou manuální převodovkou má volnoběh při 1500 otáčkách. Jízda pak od 2500 otáček aby necukal.
Jednička je celkem dlouhá a v terénu může být občas problém. Městem se dá mumlat 2500/2800 otáček na 4ku při 48-52km/h, 90km/h pak jede na 5 stupeň při 4000rpm.
Trochu mi chybí šestka na dálnici protože na pětku a 5000rpm už značně vibruje.
To vše se spotřebou 4,4l/100km a nádrží s objemem 17.5 litru dává dojezd kolem 390 Km. Nutné dodat, že jezdím klidně jinak si řekne i o 6,2l/100km.
Na silnici jede krásně jak ve městě tak i mimo něj, má dobrou akceleraci a dobře se přehazuje na klikatých cestách a krásně drží stopu, neujíždí. To s váhou 190 kilogramů.
Vzhledem k nižšímu podvozku není do těžkého terénu ale v tom lehčím se dobře vyzná i když s dlouhou jedničkou je občas trochu potíž. Chce to chvilku na sžití se se strojem ale pokud tohle přehlédnete pak se odvděčí tisícem spokojených kilometrů.
Jediná potíž kterou mám byla a zatím stále je originální plexi které je příliš krátké a za mě trochu nešťastného tvaru který vám požene vzduch rovnou na helmu což vytváří nepříjemný hluk v helmě. U helmy s kšiltem docházelo k jeho rozkmitání které se přenáší do celé helmy.
Řešením je koupě deflektoru nebo ještě lépe turistického (delšího) plexi.
Na druhou stranu se třemi kufry a plnou zátěží si poradí hravě, je zábavná, umí být agresivní, není žíznivá a je nezastavitelná.
(Nálepky jsou po původním majiteli a mě je líto je sundavat ale ano je to ST a ne GS Dakar :D)
Pěkná mašina
Moc pěkna!Přeji hodně sťastnych kilometru!
Pěkná mašina. Ať slouží .
Mnoho šťastných kilometrů přeji