Vlastník | O.N.E. | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2020 | |
Aktualizováno | 19.3.2020 | |
Zobrazeno | 3 058x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
Vlastník | O.N.E. | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2020 | |
Aktualizováno | 19.3.2020 | |
Zobrazeno | 3 058x |
Ahoj díky za hodnocení na mým profilu. Musel jsem kouknout na Tvůj. A to je teda SÍLA Obdivuju lidi co renovujou starý stroje. Mnohdy si domů dovezou už jenom torza...a dokážou z toho složit fungující stroj a navíc v takový parádě, že takovej nebyl ani když sjížděl z výrobní linky. Klobouk dolů a velkej obdiv a uznání! Pašíkům se dost věnujou kámoši v nedaleké Studené. Byl tam loni sraz a sjelo se tam tolik "prasat", že byl myslím zápis do knihy rekordů Mně tohle nechytlo. Od malička jsem se trápil s pařízkem , pak s devadesátkou, několika dvěapůlama .Pak přišli na řadu třipade...kejvačka, bizon, chromka...Na starý kolena si užívám brutální výkon silnýho a přitom lehkýho endura , super jízdní vlastnosti a taky minimální údržbu a poruchovost. Přeju ať se Ti daří renovace ať Ti to dělá radost a taky spoustu pěkných zážitků z výletů!
To Kily:Nojo někdo za komárů neměl Jawu ale měl anglána takže je jasný že je Jawa pro něj hnůj. Jak jinak.Ještě že v dnešní době si může každý koupit co chce a že je tolik modelů motorek.A když si chce někdo trávit čas a asi i nemalé finance se starou Čz tak proč mu to rozmlouvat a poukazovat že byli a jsou
lepší motorky.To asi ten jedinec ví moc dobře.To je jak přijít na sraz Trabantů a vykřikovat že v Italii mají Ferarri...ubohé
Co takhle láska k té dané motorce,značce,modelu...Každý taky nemá doma modelku,ale ženu kterou miluje
Kily:... Ale přečetl...
Pro O.N.E.
Asi jsi můj příspěvek nedočetl do konce. Pokud jsi na skútru z té doby projel celou republiku ,neřku-li Alpy , tak to nemohlo být na ČZ 501 a navíc z první serie, která měla motor ČZ 175 bez jákýchkoliv úprav chlazení, spinací skříňku Bosch (z péraka ) atd. Jezdím na moto přes 50 let a patřím ke generaci ,která si uměla vše udělat sama . Po skutru jsem si koupil stejně starého Nortona a tak jsem alergický , když někdo z nostalgie vykládá jaké jsme v té době dělaly dobré stroje. Možná kývačky, ale ČZ 501 mezi ně určitě nepatřil. Ať žijí čtyřtakty !!!
Prasečí táta
Hodinář je pecka!
Nejzajímavější je to, že od doby co jsem si prase pořídil, tys už stihnul zrenovovat asi pátej kousek. A já jenom sehnal chybějící díly...
Jen tak dál!
Kily: tak to mě mrzí že máš takovou špatnou zkušenost s kutrikama.Ja najel na jdenom přes 30tis km, bez jediného problému. Slovensko Tatry, Polsko Balt, Rakousko Alpy a celé ČR křížem krážem. Nikdy mě nenechal ve štychu.
Jestli ten tvůj zdroj problémů nebude mezi riditky a sedačkou a ne v čuniku. To je jen stroj, co člověk do něj dá to se mu vrátí
Targus : noooo je to zvláštní, ale byla zevnitř kol, pod matkama šroubů a pod manžetou tlumiče a teda i zvenčí ráfků, tam kde zrovna nebyla rez. Tak jsem ri řekl že to udělám stejně ať je sranda. Těším se na vseznalky jak budou mudrovat
ČZ 501 bylo moje první vlastní přibližovadlo ( po Pionýru, který mě neříkal pane) : naprosto příšerný stroj - nepamatuji, že by vydržel jízdu ve dvou delší než 100 Km ( a to jsem vážil 50kg a spolucestující 45 kg) , všechny dovolené končily zadřeným motorem. Oprava karburátoru, spadený řetěz ( bezva -byl celý zapouzdřen) ,stále se povolující napínáky ,sem tam ulomená packa ve spinací skříňce a vše pěkně zakapotováno, aby se nešlo k ničemu dostat. Max.rychlost ve dvou 75 km/hod. , ovšem málokdy vydržel jet hodinu v celku . Skončil tak, že se za jízdy rozlomil v tunelu na dva kusy spojené pouze obvodovou trubkou. Nutno přiznat , že ČZ 502 byl o třídu lepší - ten můj 501 neměl totiž ještě ventilátor, byl z prvních ks výroby. Můj názor - pouze vystavit , rozhodně nejezdit ( takže stačí renovovat pouze karoserii).
Mne fascinuje ta khaki barva na kolech a stojanu.
Tímhle bych si motku asi fakt nenapatlal.
Z druhé strany - pokud jsi usoudil, že to tam bylo z výroby...
... asi došla soudruhům barva, anebo dělali sérii vojenských skútrů pro ČSLA...
Ale jo, hezký, není důvod k jakékoli kritice...
Samozřejmě až na totální absenci dobového vzduchu a neoriginálního paliva!
Skvěle!
Super prace
Funkcni prase s patinou, zajimavej napad...? Evidentne nemas problem dotáhnout to do TOP stavu, ale tohle je taky moc zajimavy.
Krásná práce. Děkuji Ti, že jsi si dal tu práci a udělá ze šrotu krásný kus železa.
Jako kluk jsem skútra obdivoval, jezdili jsme bez helmy v plavkách, děvčata v sukni bokem..
Krásné to bylo... Tak ať se daří JVK
Je krásné, když staré krásné věci fungují dál
Pěkné! Dotaz - první "prasata" měla "rybiny"? Já si pamatuji jen "doutníky"...
Zase prase
Takhle se mi to taky líbí,, recenze i prase
Děkuji za kladné ohlasy , nečekal jsem že by to mohlo někoho zajímat a nebo se to líbit.Děkujuuuu
Luxusní kousek, kolikrát stačí věnovat laku péči a ono to prokoukne! Parádní práce.
Tak tohle je nádhera. Něco jako sleeper, perfektní práce schovaná pod starým kabátem. Přitom znám mraky lidí kteří by to nemilosrdně protáhli pískovačkou
paráda,mám se opakovat?mašiny od tebe ,to je pastva pro oči
jsi borec, lidi jako ty obdivuju a držím palce
Ty teda jedeš , my máme jenom rozkuchané dva manety a 555 taky vraky