univerzal...ktery ma nahradit starou KTM 990 Adventure
Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové)
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 790 Adventure R: o 100tis drazsi...bachrata...el.fičury
Honda CRF1100L Africa Twin: moc tezka...mnoho el.fičur
První dojmy - zatím žádné...jsem rad, ze jsem ji sehnal.Vsude jsou poradniky a nejisty termin dodani.Za to dekuji Hradecke Yamaze...ktera mela jednu na ceste a bez vahani mi ji prodali.Diky dik
Motorku bych doporučil pro - Jsem endurysta...tak asi tem...kdo rad preskoci z ostreho endura na cestovni a jsou hned jako doma.Motorka bude nezaludna a myslim.ze jeji hodnej motor zvladne kazdy.
Doplňky na motorce - kompletni vyfuk Akrapovic titan bez katu s lambdou, adaptivni jednotka RapidBike Dimsport doporucena Akrapovicem, uprava airboxu DNA stage 2 s filtrem, kryt 4mm hlinik pod motorem, led blinkry, drzak spz origo sroubovany, 2.zasuvka USB origo, drzak na mobil
Recenze
Ocekavam lehkou ovladatelnost...prijemny motor...univerzalnost...malou spotrebu...skvely podvozek...dobrou pozici ve stoje...a hlavne zadnou elektroniku. Je to moje prvni Yamaha
-Prave zajizdim.Z motorky jsem nsdseny, v jednoduchosti je krasa.Vsechno si seda.Po vymene oleje mam pripraveny svody Akrapovic, adaptivni jednotku od DimSportu (doporucena Akrap), upravu airboxu a pruchozi filtr od DNA stage2.
Ahoj.Ano poznal.U tak maleho motoru je 10% narust hodne.Spodek je o kus masitejsi.Znovu se mi potvrdilo, ze Akrapovic nedela nic spatne, motorka ma krasnej hutnej zvuk co te neomrzi.
pěkná motorka,poznal si ten rozdíl po montáži Akrapa?
Ve směs nic...stara...těžká...slaba přední vidlice...spotřeba 10L...tankovani do dvou nadrží...oddělené mazání...ucukaný motor...teplo na vejce...ale měl.jsem ji rád...měla FUN Faktor!Prodal jsem ji vlastně jen pro to...že muj dobrej kamarad potřeboval něco na vylet Bosna...atd...a nemohl nic kloudneho sehnat
Co bylo špatného na KTM?
Dobrá volba...