Je to na enduro kolech, titanové svody, jiná koncovka, mělo by to mít přibližně 70 koní.Rád bych z toho udělal supermoto tak, jak je to vidět na poslední fotce
Recenze
Zkušenosti: 70 koní, necelých 105 kg, ty parametry dávají najevo, že se toho dá sotva udržet, když se otočí rukojetí. S menší rozetou na motard kolech to jede i 220 km/h, ale to musí mít člověk pořádnou odvahu :)
Už 550 je nářez, ty vole nechcu vidět, co umí "provést" to šestikilo Za 10
to Crossmaster: Ten náš neměl spínací skříňku. Možná tam byl z boku na krku zámek řízení, ale to už si nejsem jistej :) Ale už šel z domu, teď máme KTM LC4 SM 06, sice je tam těch koníků trochu míň, ale je to větší držák ;)
Zdravim,chtěl jsem se zeptat jestli má Berg klíče?? Jinak krása...dávám 10
ať burácí
to Davidrb: Tak je to závodní motor, takže olej se musí měnit každých 10 mth (když nejedeš střelbu, stačí i delší intervaly). Alej jinak s tím nejsou žádný velký náklady. Nemáme na ní budíky, ale odhadem tak 8l/100km. Budeme ji prodávat (koupili jsme KTM 640 LC4 SM), tak kdybys měl zájem, dej vědět.
Cus pekny moto hle mohl by si napsat neco o ty udrzbe?pac vsude ctu ze to chce servis?je to pravda?a kolik si to tak veme kdyz to nehonis...volna jizda do 90ti...teda pokud si to nekdy zkousel dik..