Poctivá kovářská práce, jezdila, jezdí a ještě dlouho jezdit bude..
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS Dakar: jednoválec vs. dvouválec, na delší cesty jasná volba
První dojmy - První dojem byl asi z velikosti, je to macek, ještě s plnou náloží kufrů.. ale rychle jsem si zvyknul a když jsem po měsíci sednul na Triumpha tak sem se bál, nic podemnou nebylo :-D
Motorku bych doporučil pro - cestovatelům a milovníkům starších strojů
Doplňky na motorce - kufry Big husky + givi, padáky, rozšířené stupačky a stojánek, zvýšení řidítek, držák na telefon + USB nabíječka.
Recenze
Africu jsem chtěl od dětství a teď se mi to splnilo.
Jízda je pohodlná, konečně ujedu víc jak 150 km aniž bych si odrovnal záda. Po namontování zvýšení řidítek o 30mm se jezdí dobře i v terénu vestoje.
Motor, podvozek v pohodě, brzdy vpředu slabší ale jsou v háji kotouče, musím koupit nové.
Ovladatelnost v terénu mě překvapila, čekal jsem to horší (hmotnost není cítit)
Základní servis jsem si udělal doma - olej, ventily, regulátor dobíjení.
Nejsem žádný zdatný offrouďák tak spíš asfalt, polní cesty a pomalu přitvrzovat.
Nejvíc jsem dal za den 430 km, víc už asi nemá cenu, to není výlet ale závod..
pekna