Nejtěžší na výrobě podsedlovky bylo sehnat materiál. Zjistit slitinu nebylo tak složité, vymyslet jak jí udělat taky ne, ale sehant samotný materiál, to byla maturita. Když už měl někdo slitinu, a dokonce skladem, ne jen v katalogu, tak minimální odběr byl tuna. Jako jo, rád si dělám zásoby, ale nebím co se zbytkem, který by byl asi 999,2kg
Pomohli borci, co staví šasi na závodní bugyny. Dva telefony a o víkendu jsem vyrazil pro dva metry trubky.
Velké dilema bylo také jak připevnit podsedlovku k rámu. Nabízelo se víc variant, nakonec jsem se rozhodl šroubovat. Odnímatelná musí být tak jako tak. Upínací kameny jsem vymyslel, opět po honách u netu vyřešil problém s materiálem, sedl si k frézce a tigu a základ podsedlovky byl na světě. Detaily jako úchyt blatníku, světel, výfuku nádrže atp. rostly postupně.
Elektrika byl taky výzkum. Vyházel jsem ze schématu blbosti jako čidlo stojánku a spojky, tím zjednodušil pár dalších okruhů, naprojektoval co zbylo. Jednotky jsou po motorce trošku jinak rozmístěné, origo budík šel do krabice a nahradil ho menší digi, který snímá teplotu vody a oleje, přidal jsem si vyhřívané hefty, dvě zásuvky, halogeny s H4 dvouvláknem nahradil projektory s H1 a clonkou, další úprava elektriky.
Konektory jsem posháněl po čr i ve světě, kabely sehnat v dostatečném počtu barev byla taky výzva na celý víkend, ale do týdne jsem začal stříhat a krimpovat.
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 5.10.2023 | |
Zobrazeno | 2 808x |