PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tača
Vloženo 2.10.2019
Aktualizováno 5.10.2023
Zobrazeno 2 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 09.01.2022, Uskutečněno: 03.01.2019, Zhlédnuto: 18x


Nejtěžší na výrobě podsedlovky bylo sehnat materiál. Zjistit slitinu nebylo tak složité, vymyslet jak jí udělat taky ne, ale sehant samotný materiál, to byla maturita. Když už měl někdo slitinu, a dokonce skladem, ne jen v katalogu, tak minimální odběr byl tuna. Jako jo, rád si dělám zásoby, ale nebím co se zbytkem, který by byl asi 999,2kg
Pomohli borci, co staví šasi na závodní bugyny. Dva telefony a o víkendu jsem vyrazil pro dva metry trubky.
Velké dilema bylo také jak připevnit podsedlovku k rámu. Nabízelo se víc variant, nakonec jsem se rozhodl šroubovat. Odnímatelná musí být tak jako tak. Upínací kameny jsem vymyslel, opět po honách u netu vyřešil problém s materiálem, sedl si k frézce a tigu a základ podsedlovky byl na světě. Detaily jako úchyt blatníku, světel, výfuku nádrže atp. rostly postupně.

Elektrika byl taky výzkum. Vyházel jsem ze schématu blbosti jako čidlo stojánku a spojky, tím zjednodušil pár dalších okruhů, naprojektoval co zbylo. Jednotky jsou po motorce trošku jinak rozmístěné, origo budík šel do krabice a nahradil ho menší digi, který snímá teplotu vody a oleje, přidal jsem si vyhřívané hefty, dvě zásuvky, halogeny s H4 dvouvláknem nahradil projektory s H1 a clonkou, další úprava elektriky.
Konektory jsem posháněl po čr i ve světě, kabely sehnat v dostatečném počtu barev byla taky výzva na celý víkend, ale do týdne jsem začal stříhat a krimpovat.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Přímaz řetězu

    Když jezdíte s motorkou v bordelu, je řetěz mazanej a konzervovanej blátem, a čištěnej prachem. Podle toho taky vypadá. Orezlej, hnusnej, vrže a vydrží tak 10000km. Dát si tu práci s čištením po každém návratu má smy

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.03.2024
    Uskutečněno: 15.03.2024
  • Ohlý kotouč

    Už druhý ohlý kotouč za půl roku. První umřel na prasklý šroub třmenu, a byl neopravitelný. Druhý má ještě naději. Jel jsem po staré dřevařské cestě, kde někdo ve stopě v trávě zapomněl špalek. Trefil jsem ho levou noh

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.02.2024
    Uskutečněno: 19.02.2024
    Komentářů: 1x
  • Snímač teploty oleje

    Přesunul jsem snímač teploty oleje hned za výstup z motoru. Měl jsem obavu, že jeho umístění v hliníkovém bloku výměníku ovlivňuje snímanou teplotu. Ovlivňovalo. No je to neustálý vývoj...

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.01.2024
    Uskutečněno: 16.01.2024


TOPlist