Už druhý ohlý kotouč za půl roku. První umřel na prasklý šroub třmenu, a byl neopravitelný.
Druhý má ještě naději. Jel jsem po staré dřevařské cestě, kde někdo ve stopě v trávě zapomněl špalek. Trefil jsem ho levou nohou vidlice, ulomil držák snímače tachometru ktetý se vklínil mezi redukci třmenu a kotouč. Ohl paprsek kotouče a zasekl kolo. Dostaz ho ven byla fuška. Zvednout předek přes spojku a pustit na zem. Asi na pátý pokus se to povedlo a nemusel jsem domu pěšky.
Kotouč byl ohlý o 0,9 mm. Namasíroval jsem ho zpět na házivost 0,3mm v celém obvodu. Zítra zálet.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Když jezdíte s motorkou v bordelu, je řetěz mazanej a konzervovanej blátem, a čištěnej prachem. Podle toho taky vypadá. Orezlej, hnusnej, vrže a vydrží tak 10000km.
Dát si tu práci s čištením po každém návratu má smy
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 15.03.2024 |
Uskutečněno:
| 15.03.2024 |
-
Přesunul jsem snímač teploty oleje hned za výstup z motoru. Měl jsem obavu, že jeho umístění v hliníkovém bloku výměníku ovlivňuje snímanou teplotu.
Ovlivňovalo.
No je to neustálý vývoj...
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.01.2024 |
Uskutečněno:
| 16.01.2024 |
-
Ono mě vlastně za celou dobu nenapadlo, že by slaboučká Afrika kdy potřebovala tlumič řízení. Jenže pak mi došlo, že ta motorka vlastně jezdí v terénu, a v terénu potřebuje tlumič řízení všechno. To je jasný, tak koupim
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 09.01.2024 |
Uskutečněno:
| 09.01.2024 |