Kawasaki ZX-6RR Ninja (2006)

Vlastník NiLu
Vloženo 24.8.2019
Aktualizováno 29.12.2023

Ninji na výletě :-) Přehrada Seč...

Vloženo: 26.07.2020, Uskutečněno: 25.07.2020, Stav tachometru: 22 km, Zhlédnuto: 20x

Tak nám to s kamarádkou zase klaplo a mohly jsme zrealizovat náš naplánovaný výlet na přehradu Seč a okolí.

Do Mejta jsem vyrazila, jako již tradičně, v pátek odpoledne. Mám tam příbuzné a tak jsem u nich přespala, abychom mohly v sobotu v 10 dopoledne vyrazit. Sraz jsme měly opět na našem místě, na benzince Shell. Cíl cesty jsme měly jasně daný a tak jsme vyrazily. Z Mejta je to na Seč rovných 50 km. Na přehradě je parkování zakázáno, jezdí tam policie a vybírají pokuty (kamarádka už platila), ale když jsme tam přijely, tak všude stála auta a policie nikde, tak jsme si řekly, že to tam taky na chvilku parkneme. Než se přijede na přehradu, na hráz, tak se projíždí tunelem, je to zřícenina hradu Vildštejn a tam to nešlo jinak, než otočit pravým zápěstím. Jak všichni najednou zbystřily a když jsme vyjely z tunelu, tak jsme byly hnedka středem pozornosti, paráda, splněno (cestou zpět, jak jinak, než znovu, opáčko).
Pak jsme se šly projít po hrázi a mezitím jsme povídaly, zase jsme se chvilku neviděly, ale ono je pořád o čem povídat a je to super.

Řekly jsme si, že bychom mohly dát oběd a tak jsme zajely na náměstí Seč, kousek od přehrady, kde se dřív konal Kawasaki sraz. Tak jsme si tam daly na růžku smažáka s hranolkama, takovou tu českou klasiku a hned bylo líp.
Pak jsme se vydaly na nejlepší zmrzku široko daleko, do Slatiňan, mají tam skvělý výběr. Zmrzka byla výborná a při odjezdu jsme byly opět středem pozornosti. Rodiče s dětmi na nás upřeně hleděli, děti mávaly a já jsem zaslechla jednoho tatínka, jak říká: "Počkej, až ty motorky nastartují, to bude rachot." Tak jsem hned měla v přilbě rohlík od ucha k uchu.

Po zmrzce jsme si řekly, že by jsme si mohly udělat zase nějaké fotečky na památku a tak jsme hledaly nějaký pěkný místo. Kamarádka narazila na jednu vesničku, kde mají pěkný rybník a uprostřed hodiny, tak jsme si řekly, že to je pěkné zátiší a uděláme pár fotek. Bylo přesné poledne a sluníčko svítilo o sto šest, takže jsme se při focení pěkně zapotily, ale stálo to si myslím, za to.

Celý den bylo nádherně, svítilo sluníčko a mraky byly sem tam, ale moc jich nebylo. Jen to zastavení bylo vždycky za trest, člověk byl rád, že nasedl a jel, kdy ho krásně ovíval vítr...

Takže zase moc vydařený výlet, témat k probrání jsme měly habaděj, nasmály jsme se a moc jsme si to užily. Při příjezdu domů jsem sledovala z terasy nádherný západ sluníčka, takže parádní tečka za skvělou sobotou.
Já jsem za pá a so namotala nějakých 330 km, takže spokojenost.

Už se zase těším na další skvělý výlet na mašinách!