renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 RS (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 18.8.2019
Aktualizováno 18.8.2019
Zobrazeno 1 830x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovně sportovní létající cihla a nebo taky velká těžká červená raketa.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Láska na první pohled. Krásný design 90.let s ležatým čtyřválcem. Zpočátku nám trvalo si na sebe zvyknout, ale pocit z jízdy všechny překážky zahnal.

Motorku bych doporučil pro - Muzeology? Ale vážně, kdo si dnes kupuje takovou motorku?

Doplňky na motorce - Motorka je zcela nebo z velké části tovární: vysoké plexi, vyhřívané rukojeti, tlumič řízení a kufry jsou originál. Jediné co je aftermarket je šité sedlo. Alternativy k výfuku aby člověk pohledal.

Recenze

Stejně jako jsem před léty koupila starýho boxera především proto, že se mi líbil a stále i po letech líbí, tak ze stejného důvodu mám teď Káčko. Koukala jsem i po starších K100 i K75, ale přestože jsou to určitě dobré stroje, K1200RS je pro mě designový skvost. Je sice těžká, pár plastů vrže, lehce chrastí řetěz rozvodu a skoro se na tom leží, ale jen co se rozjede, všechno tohle jí odpouštím. Každé otočení plynu mi dělá radost.

Jsme spolu jen chvíli a prvních pár týdnů jsem se sebe ptala co si od toho vlastně slibuju a k čemu mi tohle je dobrý. Čím víc s ní jezdím, tím irelevantnější mi ta otázka příjde. Káčko, stejně jako to Géeso si člověk buď zamiluje nebo ho pošle pryč.

Zpětně cítím, že verze RS je z celé řady K asi nejméně praktická - sportovně laděná motorka s nějakými 280kg je exot a nepřekvapí, že bavorský. Dojem z posezu nebyl při první projížďce kdovíjaký a vlastně jediné co mě nadchlo byl motor. Plexi při velikosti lopaty na sníh nepodává oslnivý výkon a to je v horní(=lepší) poloze. Hydraulická spojka je super. Brzdy brzdí, ale mohlo by to být trochu lepší i vzhledem k mase, kterou musí zastavovat. Podvozek robustní, tvrdší, ale vede motorku spolehlivě. Sportovní sklopená řidítka nejsou můj šálek kávy, ale postupem času jsem si zvykla. Sedlo je moc příjemné, ale to proto, že je přešívané.

Káčko je dlouhé, nízké a těžké a člověk se s ním pochopitelně na místě pořádně nadře. Za jízdy je příjemně ovladatelné, ale chvíli trvá, než se s ním člověk sžije. Vzhledem k podvozku je trochu vybíravější na kvalitu silnic, ale snese i ty horší.

I přes sportovnější ladění je Káčko příjemné na delší cestování. Musím na něm ležet, ale když se schovám za lopatu na sníh, můžu jet s otevřeným plexi. Kufry jsou dostatečně velké, takže i nějaká zahraniční dovolená do končin s dobrými silnicemi je reálná.

Verdikt: zůstane doma a uvidí se. Radost mi dělá za jízdy a i když stojí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 19.05.20 v 17:43

Ty se toho nebojíš

Čadil
Čadil napsal 16.05.20 v 08:22 10b.

super

Kbelik
Kbelik napsal 25.08.19 v 16:05 10b.

Ano no jo

mmariann
mmariann napsal 25.08.19 v 10:05 10b.

Super mašina. Ať slouží

staroch30
staroch30 napsal 19.08.19 v 13:47 10b.

Přeju hodně šťastných km a pořád radost z jízdy. A kolama furt dolů.

Více komentářů



TOPlist