Už jsem zase potřeboval doma mít něco, co bude nejen užitečné a pragmatické rozhodnutí, tak jsem začal hledat funbike z produkce evropské.
Motorka koupena od FIRMA:Trojan Moto (Nový Hradec Králové 8
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SuperDuke R: Hledal jsem voňavku a žádná nebyla
První dojmy - LC8 - mně dostatečně známý motor, od kterého vím naprosto přesně co čekat. Pár let zpět jsem měl KTM 990 Superduke a dodnes lituji, že jsem se jí zbavil, tudíž je to návrat k důvěrně známému funbiku, kde už nastartování vykouzlí úsměv na rtech. V hávu SM-T se jedná o univerzálnější využití motorky, avšak bez ztráty na zábavě, pouze s příjemnějším posezem a lepší stravitelností vyšších rychlostí.
Doplňky na motorce - Boční látkovo-skořepinové brašny KTM powerparts, padáky na rámu, padáky v osách kol, vyhřívané hefty KTM powerparts turistické plexi, 12V zásuvka, velké cestovní kufry KTM (Hepco-becker)
Recenze
Dle mého názoru je LC8 jeden z nejpovedenějších motorů produkce KTM v rámci silničních motocyklů. Projev motoru naprosto perfektní, kdy od 4tis otáček až do omezovače zažíváte něco, o čem si japonské motorky můžou nechat jen zdát. Výkon cca 120 koní je ještě rozumně využitelný i bez elektronických pomocníků. Ročník 2010 ještě nemá ani ABS, takže zde je vše jen a pouze na Vás. Nebudu Vám lhát, i na této motorce by mnohdy bylo příjemné mít především kontrolu trakce.
Nebyl jsem, nejsem a nikdy nebudu odpůrce elektroniky v motorkách už z důvodu dalšího vývoje tohoto koníčku. Nemám rád názory typu, že motorku s elektronikou umí řídit každý. Spíše bych ty elektronické pomocníky definoval tak, že pokud jste člověk, který si rád občas vyjede a nechá mozek doma, tak je příjmné, když Vám pomůžou se opět vrátit k rodině, partnerce, partnerovi, milence...
Kdo ještě stále neví, co je SM-T zač, tak stačí jednoduchý popis. Brzdy od Bremba, trubkový rám, podvozek White power, velký dvouválec do V. Toto vše zaručuje zábavu od A do Z. Když navíc takovou motorku dostane do ruky někdo se zkušenostmi, tak se z ní stává velmi, velmi ostré nářadí, které za sebou nechává prakticky jakoukoliv moto.
Více asi nemá smysl psát, protože kdo nevyzkoušel nepochopí.
PS: A ano, jsem jedním ze šťastlivců, který má na SM-T originál KTM powerwear skořepinové brašny, které už nejsou k sehnání.
Ať to jezdí
Asi nejlepší KTM.Je zajimavý,že ho miluj prodejci HD.
Pěkná leštěnka