Vlastník | sardel | |
---|---|---|
Vloženo | 14.7.2019 | |
Aktualizováno | 29.5.2022 | |
Zobrazeno | 14 733x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 57 UŽIVATELŮ
Vlastník | sardel | |
---|---|---|
Vloženo | 14.7.2019 | |
Aktualizováno | 29.5.2022 | |
Zobrazeno | 14 733x |
Nádhera o zadních tlumičích taky uvažuji
No teda kráska k pohledání. Velice inspirativní.
Neudělal by ten váš kamarád pro mně ten nerez kryt řetězu?
Na kolik přišly ta blatníky ?
Dík za odpověď
Milan
Kdo vám přešil to sedlo? Také bych je chtěl nechat přešít. Co to stálo? A kde jste koupil ty podsedlové kryty s těmi otvory?? Vypadá celý RE moc pěkně. Do týdne budu mít také Interceptora 650.
Díky. Milan, tel: 607500228
Jsi srdcař. Moc pěkné.
Ahoj. Parádní a dochytanej stroj Díky za věcnými informacemi nabitý popis a krásný foto (dnes se vidí vzácně).
Ať ti to jezdí
Pěkné čtení, jen jsme nebyl dojmu, že RE je nedoladěný polotovar. Není nad vlastní zkušenost, snad budou na jaře testovací jízdy.
motka moc pěkná,,,jen ta faktura za servis )) to je k pláči,,500 km a 4500kč,? )) docela drahej kilometr ,,tedy,,,
Jsem rád,že jsou mezi námi tací magoři jako jsi ty.
To není nadávka,ale uznání(smekám)
Dávám 100 bodů!!!
klobuk dolu za podrobny popis vsetkych uprav. totalne premyslam o tejto masinke! dakujem. spytam sa ale, ako je na tom stroj v cucasnej dobe, nejake hrdza? unava materialu? pokojne dajte na spravu. dakujem.
Úžasný a perfektný opis táto motorka sa aj mne neskutočne páči, a keď ma omrzí liečiť si mindráky ako píšeš, tak budem tuho uvažovať nad RE. Super recenzia technicky zaujímavé a hlavne napísane s nadsádzkou. Zaslúžil by si si znovu 10b, ale, to ma už nepustí Veľa šťastných km.
Uznání za hrdinství v úsilí o make-up RE Interceptora
A hlavně si to všechno užívej dnes a denně, jeden nikdy neví...
Nadherny stroje, za ktery ale cesky dealerstvi nevi co by uz chtelo...
Jinak parada
Zdrvim mám pár dotazů za kolik jsi pořídil blatníky, další věc to posonuti stupaček hodně o něm přemýšlím .. jestli mě o tom můžeš něco napsat..za vyčerpávající recenzi
Parádní motorka. Tohle se R.E. moc povedlo.
Pěkné, pěkné, ale vidim jiny tlumič na zadnim kole. Jak to budeš řešit na STK ? když třeba technik porovna obrazky vyrobce, a tady to vidi i slepej, ze tlumic je jinej, jelikoz nema tu zlatou nadobku. Nebo to mas zapsane v TP ?
Nebo to hodlas pred STK vzdy menit ?
Jedním slovem - nádhera Překrásný stroj a s individuálními úpravami o to více
máš tam strašně málo patiny.. ..Jinak ale super stroj , moc se mi líbí barevné schéma , vyšší sedlo...
úžasná klasika
Krásný stroj a vkusně a originálně upravený. Opravdu povedené.
Moc pěkný
Krásná poctivá mašina a skvostná recenze, tak to má vypadat, hezky jsem si početl. Škoda, že nám EU ty motorky (motory) kazí svými normami a nařízeními, můj selský rozum velí ať tyto normy platí pro nákladní a osobní auta, lodě atd., ale motorkám, které toho většinou tolik nenajedou a je to víceméně volnočasová aktivita, to pak kazí dojmy z jízdy. Výsledkem jsou ucukané přechody zavřeného/otevřeného plynu, neochota sbírat se odspodu a nepravidelný chod na volnoběh-vše kvůli příliš chudé směsi Nicméně buďme rádi, že stále aspoň smíme využívat benzinových motorů
Nádhera. Ta zakázkově lakovaná nádrž je úžasná. Já jsem se dlouho nemohl rozhodnout jakou barvu vybrat a nakonec jsem zvolil černo-červenou "Ravisching Red". Zatim na ní teprve čekám, takže hodnotit nic nemůžu, ale už přemýšlím nad některými úpravami, takže tvůj popis je pro mě přínosnej. Tak ať slouží za mě 10 jasnejch bodů
Zdravím, parádní moto, měl jsem tu čest ji projet na super akci MotoRoute 2019 - kde Royal Enfield - poskytl : Interceptor,Classic a Himalayan - velké dík Interceptor - mě opravdu překvapil ten zátah od spodu a super zvuk . ...hravá mašina jen ty laufy se mi moc nelíbí,ale jinak bomba! Kdyby byl ve verzi scrambler, tak ji chci hned!Přeji hodně km s krásnou moto
Parádní strojovna! Ta nádrž se vážně povedla!
Oproti nové W800 skoro o 80 levnější, i když Ty už jsi do tohoto RE taky už asi trochu zahučel, že?
Nemít staré wéčko jdu do něj ..
Servis je bohužel dnešní klasika. Sice chápu, že prodejci nechcou žrát trávu ale tohle je už hodně za hranou. Jelikož jsem úplně novou motorku nikdy neměl tak si je servisuji odjakživa sám. Až ti RE vyleze ze záruky budeš moci taky měnit olej i s filtrem cca za 1/5
Krásná mašinka. To lakování je bezva. Tak ať ti slouží
Ahoj, vypadá to jako krásná klasika. Co sedlo, připadá mi opticky trochu placaté, je pohodlné ?
Perfektní díky za recenzi
Krásná klasika
Super stroj a děkuji za recenzi. Budu dál sledovat. Od moto výstavy mě hodně zajímá. Pěknou sezonu
Krásná motorka také ji mám v plánu
Pecka stroj !!! Jaké má po prvním servisu další intervaly?
Zajímalo by mě, jestli se s ním dá cestovat, jde to posoudit?
První statečný Dobře vybraný lak, moc se mi to líbí.
Co se týká vylepšení/jiných dílů tak tím se zabývá mmj. firma TEC Bike parts z UK. Osobně se mi jejich produkce líbí, ale to je už o vkusu.
Lakování nádrže se hodně povedlo. A po včerejší projížďce na testovacím kousku ve VG ... hmm... fantastická mašinka. Hned bych ji bral... Ale i ten můj Classic mi vyhovuje A kvalita? Já s Indy nemám vůbec žádný problém ...
Krásnej stroj obzlášť krásnej motor , Přeji mnoho šťastnejch Km.
Moc krásný dvouválec...!!!
A to lakování se povedlo..!!!
Nádhera . Ale ta výměna oleje za 4 klacky
Rozumiem keď je toto lepšie ako V7..Rozumiem keď je toto lepšie ako dnešný Bonneville, ale napriek tomu,že sa mi tieto nové RE fakt páčia a za tú cenu je to proste šupa,tak myslím,že W800 je stále niekde inde...Aj tie 5,6 rokov staré...
Než dát 100tis. za Jawu, tak tohle je super Motorka. Za mě 10
Motka není špatná, nádrž vyšla hodně dobře. Brašny nezvyklé, ale sedí k motorce jak nočník na pr**l.
Servis je teda z finančního hlediska dost katastrofa. Olej této kvality jsem si schopen sehnat za pade, ovšem nikoli jedno deci, nýbrž jeden litr.
Pak se soudruzi diví, že jim do servisu nikdo nechodí...
Blatníky by byly lepší plechové v chromu, ale co člověk nadělá, že...
... leda tam naroubovat lízátko z Jawy, ještě se dají sehnat...
Bohužel ti musím dát deset , i když mě teda cena za servis normálně zlomila...
Nádhera, jak se začnou objevovat první ojetiny, jde domů:- )
Ale ta faktura, to je teda kruťárna, olej, filtr, strašně předražený, fuj
Krásná klasika. Dávám 10 bodů. Já bych tam nedával ten nesmysl nad přední světlo, ale jinak
Ahoj, moc pěkný stroj.
Opravdu moc pěkná klasika. To nálepkování s tím, že to je vyrobeno tam a to tam, tak je to lepší, je blbost. Do Indie alespoň nedorazila móda, každou blbost dělat z plastu a to je dobře. Ať ti slouží a dělá radost.
Servis, to je bohužel stejná písnička u všech "značkových" servisů. Na díly příplatek minimálně 100%, na olej 3x až 4x více, než stojí v maloobjemových baleních atd. ... Pak se diví, že jim po záruce lidi utíkají.
užívej
První Enfield 650 na m.cz a zrovna takhle potuzený. Škoda. Jinak v originále je to motka přenádherná. Retro jak má být.
Ať slouží , ten servis ( záruční ) budeš asi muset přetrpět, pak si vyměníš olej s filtrem sám za normální cenu
Nádhera,přijmy gratulaci a ať dobře slouží Jako motul za 500 litr ?A filtr 490? By mě jeblo.A to ostatní v Praglu pochopim.
Mimochodem ta garanča za 4 000,- by mne taky zajímala :
párádní, čekám na svou, příští týden by měla dorazit
Krásná klasika.Škoda že na novodobý klasiky zapomínají i na klasický startovaní(kickstart)...
Něco jiného, než na co jsme zvyklí - takže . Ať dělá radost.
4035 Kč??? To jako vážně? Co tam proboha dělali?
Konečně po letech stroj který se dá nazvat "motocykl". To bych chtěl taky...
Moc pěknej, taky jsem si byl v Čakovicích na jednoho sednout, ale na mě moc vysokej
Tohle nezestarne. velka parada.
Krasna klasika
Možná bych do něj taky šel.Proč je v ČR jenom jedno zastoupení v Práglu?
Dejte to i do Východních Čech ne..