PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MrFreak
Vloženo 17.5.2019
Aktualizováno 12.6.2019
Zobrazeno 1 679x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přál jsem si něco pohodlného a zároveň svižného tak akorát a s lepší ovladatelností, něco co už nevisí tolik na plynu a z čeho hlavně nebolí ruce, když se ploužíte v koloně.

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov) - Solidní, férové a velmi vstřícné jednání.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 GS: Chtěl jsem zůstat u 2V a GS má asi o 20 koníků méně, za stejné peníze pořídíte o pět let starší stroj a nemá šestý kvalt.

První dojmy - První svezení bylo rozpačité, odehrálo se o rok dříve a já zřejmě potřeboval odjezdit ještě rok na cestovně/sportovní (Možná naopak - sportovně/cestovní, kdo ví?) nebo to nebyl kousek v pěkném stavu.

Recenze

Na hlubší pojednání je brzo, zatím mám za sebou jen převoz a pár testovacích jízd, ale moto mě baví. Rotax je zábavný motor, který zde není naladěn tak ostře jako na mé předchozí Futuře, ale spolu s převodovkou předvádí pro mě dostatečnou dynamiku a hlavně podvozkem nabízí nesrovnatelné pohodlí.

Motorka je pěkná, temperamentní, design ostře řezaných hran mi přijde odvážný a tím možná i po letech relativně neokoukaný. Na místě docela váha, ale po rozjetí se vodí jako dětská tříkolka. Do zatáček padá sama, o 180 stupňů se otáčí na pětikoruně. Přední vidle jsou měkké, lehce se při ostřejším brzdění potápí, zadek je nastavitelný, ale možná pomůže výměna oleje někdy přes zimu nebo si zvyknu.

Moto byla vybavena padáky, origo bočními kufry a jedním Givi Maxia za sedlem, takže na cestování je připravena.

EDIT po 14 dnech:
Motorka se vodí strašně dobře, padne do ruky hned. Zatáčky vykrajuje snadno a svižně. Poprvé jsem si škrtnul centrálním stojanem v zatáčce.

Bohužel jsem se nevyhnul problému s rychlospojkami benzínových hadiček. Byly tam původní plastové, ale díky perfektnímu deníku uživatele Mendy to bylo za pár dní vyřešeno dle doporučení a návodu.

V moto byla původní mapa vstřikování z roku 2001, kterou jsem nejprve nahradil poslední ofiko z roku 2005. Motor se uklidnil v nižších otáčkách a zlepšil se průběh výkonu. Pak jsem zkoušel mapu 050429 catfish a zdá se mi ostřejší, motor má asi lepší výkon. Střední pásmo posíleno a do 7 tis. to táhne mnohem víc. Spotřeba 6,5 a poslední 5,8l/100km. Později jsem odladil rovněž pomocí TuneECU volnoběh a jde úplně stabilně a hladce.

Vyměnil jsem hadičky podtlaku, které byly naprasklé a zmizelo občasné střílení do výfuku. Tím byla záhada vyřešena. Někde si to přisávalo vzduch.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavel888
Pavel888 napsal 22.05.19 v 07:31 10b.

hastýýý at jezdí ke tvé spokojenosti

Více komentářů



TOPlist