První Bmw , vždycky se mi líbilo tak jsem ho po bigovi zkusil. Mám rád starý kultovní stroje
První dojmy - Překvapilo mě jak se na něm dobře jezdí . Na místě je ta váha ukrutná ale jízda je super. Hodí se samozřejmě víc na silniční cestování než do nějakého těžkého terénu , což ani nejsou mé ambice.
Doplňky na motorce - Nosiče kufru, plexi wunderlich, hrazda s navi, stavitelná řadička, doraz řízení, kryt světla a chladiče, podvozek wilbers, laďák remus, přídavná světla
Recenze
Vždycky si mi líbily starší kultovní stroje s “duší” , proto jsem i biga měl 11 let. Když se nabídl kamarád že by si biga vzal a zůstal mi na očích tak jsem dlouho nepřemýšlel . Poprvé jsem na gs jel až doma a musím říct že mi perfektně sedlo do ruky a jízda na něm je super. I zatracované brzdy s posilovačem mi sedly bez problému . Podvozek wilbers je taky dobrá volba. Spotřeba je mezi 5-6 litry , podle stylu jízdy. Co se týká servisu je to prostě Bmw s kardanem... Mnoho věci a typických závad se vůbec u Japonců řešit nemusí , takže zatím přemýšlím že další stroj bude nová Africa.
Bebíčka žádný nemá , na to já jsem punťa. Přes zimu se udělali ložiska v koncáku, spíš pro dobrej pocit a zjištění jak to tam funguje,promazán kardan, nový napínáky rozvodů, nová brzdovka a serizeni . Ale prostě představa že povolí nějaký gufero a ze jich tam není vzhledem ke koncepci málo, drážkováni na hřídeli , hall, atd, tak to ve mě nenechává dobrej pocit. Prostě řešit něco co bych u Japonce nemusel. Dřív mi to nevadilo , ale teď ten čas na to nemám a vlastně ani chuť , když vím že muzu mít o dost “jednodušší “ stroj. Ale má to svoje kouzlo a opravdu je to dobrý svezení a jinou než tenhle model jsem nechtěl .
Nehazej flintu do jecmene. Kdyz vychytas bebicka a budes se o ni starat, mas motorku na dva zivoty. U tohoto ADV je pocitove vaha ukrutna. Vsechno je o zvyku. Vzhledove opravdu jedno z nejhezcich GS.
poslední hezký baworák