PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS Adventure (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník lookes
Vloženo 12.2.2019
Aktualizováno 10.8.2021
Zobrazeno 3 041x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kateřina má krásnou teorii, že chlap má být spokojenej. GS = terén i ulice nám vyhovuje, tak jen o třídu výš ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Frankie-moto (Velká Bystřice) - Pohodář a machr

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - 5 let F 650 GS při výšce 193 cm s dámským sedlem. Mamíí, ploč má ten pán tak malinkou motolku? Děti ... Ale ten fakan měl vážně pravdu. 19 států po Evropě, manža se vejde jen na kratší výlety po ČR. Tak jsme přezbrojili ...

Motorku bych doporučil pro - Naprostý univerzál. Když ji umejete (a sebe) můžete s ní klidně na rande s holkou do města. Vždycky bude mít své obdivovatele. Myslím to Báwo.

Doplňky na motorce - větší botka policajta, jinak vše fabrické

Recenze

F 650 je super pro začátek, samo měli pravdu ostatní, že budu chtít vejš. 1200 je na mě zbytečně moc, potřebuju i polem, lesem, loukou dojet např. k rally trati. Její váha, cena, spotřeba a menší obratnost při manévrování na místě ji vyřadily z výběru. F 800 s výbavou Adventure tak byla jedinou volbou, vzhledem k tomu, že máme BMW rodinou historii. Afrika Twin je taky krásná, ale bez zobáku má tak nějak tupej výraz. Mám hold v srdci vrtuli.
Báwo je v plné firemní palbě, a krom padáků na boky nebudu nic doplňovat. První svezení kolem komína mě vyděsilo, všechno je jinak než na Bawikovi, o válec víc, o rychlost víc, o koníky víc, o kotouč víc. Zatím jezdím v režimu RAIN (pomalejší odezva přidání ride-by-wire plynu, dřívější zásah ABS a ASC), než ji trochu osedlám. Příjde mi, že se učím vše znovu. Koukám zatím na otáčkoměr při řazení, ještě jí úplně neslyším a necítím. Má tacháč v mílích, protože je to angičanka z Plymouthu, takže budu asi náchylnější k flastrům :o)
Těším se na pohodlné cestování ve dvou, na pohodlnější přejezdy po dálnicích k moři, horám a zážitkům po Evropě s kámošema. Je to jak rajtovačka po Rumunsku, tak i hodnej dostavník na dovolenou u moře s mojou. Cena je peklo, ale když ji miluješ ... :o)
Zážitky z cest a sžívání se s Advíkem přidám až už kuva skončí ta zima!
PS: úplnou náhodou jsem našel fotku, jak na ní sedím už před dvěma roky v BMW WELT v Mnichově cestou po Alpách ještě na Bawikovi. Prostě si mě vybrala sama ... :o)

Po tisíci kilometrech:
Krásně se řídí, reaguje na pohyb těla, přední 21 perfektně vede a žehlí nerovnosti. Přední brzda je při malých rychlostech až kousavá, ale to je možná nezvyk z jednokoutoučové 650. Spoustu informací s palubního PC, jízda po dálnici = spotřeba i 7 litrů, průměr 4,5. Jízdní komfort nesrovnatelný s malým GS. Vibrace jsem čekal menší na dvouvál, dokoupím gumy do stupaček. Ruce OK. Při popojíždění a otáčení víc plynu, zdechá při podtočení. Kufry na jeden klíč naprostý komfort. Tichý chod, nezáživný zvuk výfuku. Celkově ohromná spokojenost a nadšení z pohodového cestování i lesních vložek.

Po pěti tisících:
Nemůže být větší ocenění, než když si manža takhle v zimě u nějakého cestopisu v bedně povzdychne: "Já se tak těším zase někam na motorce ... "
Vloni jsme spolu dojeli do Chorvatska, a týden vyjížděli z hotelu poznávat okolí. Pecka. Jako stan dobrý, ale jezdit si jen tak na lehko bez balení krámů, do obchodu na nákupy, po okolních plážích a městečkách a občas pivko, to je prostě pohoda. Draho, ale moto blaho. Po dálnici jedeme 140 v kuse, kochačka, že zakufřím až pod Triglav, no stres, všude pěkně a moře se blíží, přes hranice předjedeme pětihodinovou kolonu, a bez únavy se ubytováváme. Motocestování na tomhle korábu je nejvíc!
Po terénech už to tak nechválím, protože dojíždím silničky (gumy) a přesto, že si dávám bacha, furt padám na tlamu v nulových rychlostech. Jsem to jen já, takový pako, že po plným rejdu se leknu, že to nevytočím, zmáčknu přední brzdu ... a už sbírám sebe, Báwo a střepy z krytu rukojeti? Nemůžu si zvyknout, že ani při výšce dva metry, tu horu svalů neudržím na kolách a plácnu s ní vo zem. Vysoké těžiště a sedlo si vybírá tuhle začátečnickou daň. Naštěstí padáky ve výbavě Advik zabránili jakémukoli jinému poškození než prasklé plasty blástrů a egu v hajzlu. Jak udržej kolama dolů v terénu ty dvanáctky, to mi nejde do hlavy... Ale pěkný sou, viz foto níže. :o)
Letos, kromě víkendů furtvsedle, beru Kateřinu jen na týden po západních Čechách a pak jedu sólo přidat pár vlajek cestou do Londýna, Amsterodamu a zpět. Těším se na tu pohodu sám se sebou, úžasným pohodlným, spolehlivým, okukovaným strojem; jízdu v protisměru v UK a trajekt, který závidím kámošům, co už to zažili v PL a BG. Tak zatím čus, foto přiloženo.


















































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kamenolom
Kamenolom napsal 15.03.20 v 08:51 10b.

Supr stroj :c) Zajímala by mě spotřeba.

mardock
mardock napsal 06.03.20 v 10:40

ono to k té 12 evidentně směřuje

ynzha
ynzha napsal 21.02.20 v 13:16 10b.

Peter-21
Peter-21 napsal 28.01.20 v 15:32 10b.

Prajem veľa šťastných kilometrov

raser
raser napsal 14.02.19 v 12:23 10b.

...Mamíí, ploč má ten pán tak malinkou motolku?...to je v poho, naše GS-o kdysi jedna holčina nazvala skútrem, co na to říct

Jinak motka parádní!!!

Více komentářů



TOPlist