PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 535 Virago custom (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Male_prdak
Vloženo 29.11.2018
Aktualizováno 8.9.2019
Zobrazeno 898x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Docela pěkná mašina, svezení fajnové stejně, jako pověst o spolehlivosti a výdrži (až na volnoběžku)

Motorka koupena od MILANSYNEK (Olešnice)

První dojmy - Když jsem se na ni přijel podívat, hned mi bylo jasné, že ji vemu. moc se mi na ni líbí rovná, krátká řídítka, pneumatický klakson, zkrácený zadní blatník. Posezem se dost liší od mé předešlé 125 Virážky, sedlo je o moc pohodlnější

Motorku bych doporučil pro - Pro všecke prďáky :P

Doplňky na motorce - Pneumatický klakson, rovná řídítka, boční brašny, výfuky SilverTail

Recenze

Tuhle mašinu jsem si vybral, jelikož už doma jednu Virgulku mám, tudíž jsem chtěl dalšího člena do rodiny. Hned se mi zalíbila díky rovným a krátkým řídítkám, které mi přijdou o dost pohodlnější, než vlašťovky. Též jadrný zvuk výfuků bez tlumící vložky je velmi pěkný. Motor sám o sobě prošel před koupí kompletní kontrolou a byla vyměněna volnoběžka, jediné, co je potřeba, je seřídit karbce, jelikož docela dost střílí, a něco udělat s pastorkem na startéru, jelikož se startér většinou otáčí naprázdno. Když jsem ji zkoušel projet, moc pěkně se řídila, motor byl responzivní, krásně táhl. Jelikož ještě na ni nemám řidičák, protáhl jsem ji akorát po polňačce, kde se na ji jelo překvapivě dobře. Jde na ni vpoznat zub času, ale zatím mi to vůbec nevadí, přece jenom, co víc bych si mohl v 18ti přát a za tu cenu... už aby byly ty papirusy.

Po zimě

Motorka velmi divně startovala a že se zkontroluje volnoběžka (jelikož motorka nestartovala dobře, při zmáčknutí startéru se točil jen startér, motor stál (aby chytla, musela se zařadit jednička,pak se muselo zakývat s celou motorkou dopředu, dozadu, vyřadit a pak startovat. Jen tak pro představu, než motorka skutečně chytla, musel se tento proces provádět cca deset minut)

8.9. 2019
Rád bych zde shrnul, jak vypadalo léto s touto mašinou. Od konce června (kdy mi byl vydán řidičk) byla v servise, kvůli karbcům a volnoběžce (aby mi hezky jela, když už jsem ty papíry dostal). Odhadovaná cena servisu byla cca 10k, s tím, že se seřídí karbce (dost to střílelo, zadní válec se přehříval a přední jel velmi sporadicky) a že se zkontroluje volnoběžka . V servisu ve Zlíně přišli na to, že karburátory byly čisté, ale volnoběžná tryska na předním válci byla ucpaná a to bylo vyřešené buď bývalým majitelem, nebo jeho servisem tak, že jednoduše přitáhli lanko plynu... abych řekl pravdu, dost divné řešení. Tato část opravy stála cca 8k. Pak se mechanici vrhli na volnoběžku, a tam začla legrace. Jakmile sundali víko motoru, tak se jim volnoběžka vysypala na zem. Zjistili, že tam byla volnoběžka sice nová, ale byla tam tak špatně daná, že málem zničila všechna ozubená kolečka, které u ní jsou a poškodila rotor. Cena opravy se rázem vyšvihla z 8k na +-25k, což byl docela rozdíl, oproti předpokládaným 10k. Nevím, zda jsem bývalému majiteli naletěl,(s karbci jsme počítali, s volnoběžkou ne) protože ono se to špatné startování se projevilo hned po dovozu, ale nepřikládali jsme s otcem tomu velkou pozornost (myslely jsme si, že se akorát musí volnoběžka zaběhnout).
Po opravě jede motorka jak má, absolvovala několik výletů a v zimě se pokusím udělat z ní tak trochu cafáče.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
žižala.
žižala. napsal 01.12.18 v 15:51 10b.

Dobrá volba jasná10ka.

Více komentářů



TOPlist