Kawasaki Versys 1000, lze se na ní projet jen tak pro radost okolo komína, jakož i pohodlně cestovat.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Motorku jsem si byl prohlédnout a osahat v motosalónu, tak jsem už před koupí věděl, jaký je na motorce posed a jak vypadá na živo. Potom už to chtělo jen vybrat nějaký pěkný starší kousek a otestovat jak se na ni budu cítit a jak to jede. No a dopadlo to tak, že je doma :-)
Doplňky na motorce - vyšší plexi, ukazatel zařazené rychlosti, USB zásuvka, vyhřívané rukojeti, velmi důležité rozšíření bočního stojánku, přídavná světla, KN filtr, dynojet jsem demontoval, padáky Givi, kufr Givi, CNC páčky
Recenze
Mám rád stroje, na kterých je vzpřímený posed, což Versys splňuje a po jednoválci jsem se chtěl zase vrátit ke 4-válci. Je to asi jediný 4-válec, který lze zařadit provedením do kategorie cestovních endur. Při jízdě ve dvou je velká výhoda oproti předchozí motorce výkon a člověk nemusí zvažovat, jestli to auto před sebou zvládne předjet nebo ne.
Versys se buď líbí nebo nelíbí, nic mezi tím asi není a mně se líbí , dokonce se mi líbí mnohem víc než novější model, který je dle mého sice pěkný, ale už tuctový.
Podvozek je laděný spíš na cestu, ale to neznamená, že Versys slabším terénkem neprojede. Motorka je určena prioritně na cestu a zde terénní nerovnosti srovnává velmi slušně. Jinak pro spolujezdce je na zadní části sedadla skutečně velkorysý prostor. Motor běží velmi příjemně, resp. sametově, jak se píše v recenzích, to lze jen potvrdit. Přední kolo mohlo mít o nějaký palec větší rozměr.
S motorkou jsem spokojen, jinak bych si ji vlastně nekoupil .
, na Mostech ( https://www.motorka...akce/akce/?aid=11681 )
se bude bílá pěkně vyjímat
taky zvažuji
Dobrá voľba jasných 10