malá klasika pro naučení ale i drezůrování zatáček na 2 a 3. třídě.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Moje první motorka. Malá, ale na naučení postačující. pořizoval jsem ji na ježdění kolem komína po okreskách, na koupák a menší výlety. Na jízdy beze spěchu. Má nízko sedačku a s mou výškou (186) je posez vzpřímený. Přikrčit se ještě dá, ale pak už lezu na zadní sedačku.
Motorku bych doporučil pro - Jednoznačně pro začátečníky, kteří nemají nic najeto a ještě se nerozhodli jestli půjdou choppera nebo naháče. Pro vysoké není vhodná, do výšky jezdce max 180 cm.
Doplňky na motorce - široká řídítka
Průměrná spotřeba - 3.23 l/100km
Recenze
Jako začátečník jsem nechtěl hned plnou mašinu. Hledal jsem nějaký lehký stroj čtvrtlitr, na kterém bych se naučil jízdní techniku, získal odhad v zatáčkách a brždění, zjistil co motorka potřebuje, jak si zabalit na výlet, jak se vhodně oblécti a takový věci co v autoškole neřeknou. Pokukoval jsem po starejch klasikách - Jawách - al to by bylo spíš více potíží a oprav, než ježdění .
GN250 má pěknej klasickej vzhled, na pomezí mezi chopperem, naháčem a starými motorkami. A každý se za ní otočí. Tak jsem šel do ni.
Motorka to není na žádné závody, ani s časem. Především na kochačku. Nejlépe jezdí na silnicích 2 třídy, jedničku zvládne taky a trojky jsou děravé. Do 80 km/h jede parádně a točí 4000. Do této rychlosti je zátah znát. Nad 95 kmh ještě zabere, ale motor je už ve vyšších otáčkách (přes 5000 ot) a začíná křičet. Víc jak 100 na ni nejezdím protože nechci a maximálku má na 120. Tedy přesun po dálnici zvládá, ale není to o požitku, protože váš všichni předjíždí a velkou rychlost to neudělá.
Cestování se dá, ale tak do 250 km denně. Víc se ujet nestihne, když se pořád zastavuju a koukám po okolí.
...