renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SHIRO
Vloženo 10.7.2018
Aktualizováno 10.7.2018
Zobrazeno 866x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá cestovní motorka, která na svoji váhu ohromí skvělou ovladatelností.

Více fotografii

První dojmy - Motorka je stažená na 35 kW. I přes to to pro mě byl obrovský rozdíl oproti 8,5 kW v předešlé Hondě XR 125. Honda CBF 600 S určitě nepatří k nejmohutnějším motorkám. Oproti kdejakému cestovnímu enduru to bude určitě prcek. Ale já i se svou výškou přes 190 cm jsem měl z této motorky respekt. Oproti XRu to byl velký rozdíl. Čekal jsem, že bude například obtížné motorku překlápět v zatáčkách, nebo ji s váhou přes 220 kg vůbec udržet na silnici. Opak byl ale pravdou. Motorka se na silnici chová přesně tak, jak bych si představoval.

Motorku bych doporučil pro - Pro pár, který rád cestuje na motorce. Pro začátečníky hledající dobře ovladatelnou motorku, která odpustí spoustu začátečnických chyb.

Doplňky na motorce - Padací protektory, kufr zadní Givi, rozšířená zrcátka (U tohoto modelu je proslulé, že v zrcátkách není nic vidět), centrální stojan

Recenze

Původně jsem vybíral nějaké cestovní enduro. Chtěl jsem totiž využít multifunkčnost těchto strojů. Něco, co zvládne české silnice a třeba i nějakou lesní cestu. Pak jsem se ale jen tak pro porovnání posadil na tuto krásku a nastalo dilema. Nikdy jsem po silniční motorce netoužil. Tahle mašina mi ale přišla natolik sympatická, že jsme si pro ní museli těch 100 kilometrů dojet.

Kategorie motorky "cestovní silniční" sedí tak z poloviny. Cestovní rozhodně ano, jelikož při jízdě ve dvou není až takový rozdíl, jako když jedu sám. Motorka se stále dobře ovládá, neztrácí na výkonu ani s naloženým kufrem a dají se ve dvou snést opravdu i delší vzdálenosti. Co už je však méně příjemné je stav silnic. Tady na Vysočině jsou místy vozovky v tristním stavu. Honda CBF 600 S má nastavitelnou tuhost zadního tlumiče a vybírat se dá až ze 7 stupňů. Já mám 3. stupeň (3. nejměkčí). To je ideální při jízdě ve dvou, ale když jedu sám, cítím opravdu každou nerovnost. Tato motorka prostě není konstruovaná na české silnice. To se jí ale nemůže dávat za vinu. Na druhou stranu enduro Triumph Tiger Explorer 1200 je prý
na nehezké silnici skoro stejně tuhý. (říkal spolujezdec) Takže jsem třeba jen citlivka.

Moto se dá vytáčet do poměrně vysokých otáček. Režim "letadlo", "pila", nebo "stíhačka" jak se tomu běžně říká, začíná být znát nad 6000 otáček. Při takovém stylu jízdy je to na mě i se staženým výkonem až až...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zipák
Zipák napsal 14.07.18 v 22:35 10b.

Pěkná, pěkné poježdení Honda nezklame

Více komentářů



TOPlist