Vlastník | kyselina | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2018 | |
Aktualizováno | 22.3.2018 | |
Zobrazeno | 1 285x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
Vlastník | kyselina | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2018 | |
Aktualizováno | 22.3.2018 | |
Zobrazeno | 1 285x |
Moc pěkný stroj , nádherný stav .Přeju hodně šťastných km...
slibuji, že v létě udělám více fotek a možná i s moji osobou, protože jsem ještě krásnější než ta motorka
Původně jsem se chtěl na to vys*** a nic nebodovat, ani nekomentovat.
Ale pseudoodborné kecy rádobyznalců. kteří pravě zrenovovali spadlý raketoplán Columbia, mě fakt sejří.
Takže kyseliňák má jasných deset s podmínečným odběrem dvou bodů.
Ovšem nikoli za sedlo, ale za málo fotek takové krasavice.
rád se nechám poučit, kompletních renovací jsem bohužel jen z vraku dělal několik, restaurace původních strojů jen dvakrát i tak vím jak se k nim chovat a není to jen o tom hloupým madlu. Porád bych dal10 za stroj, ale za přístup 2.
P.s.: dávali co bylo na skladě, pokud to existovalo.
Moc krásná Jawka, na šťoury se vyprdni. Je zajímavé kolik je v téhle zemi odborníků na Jawu.
Vím že to myslíš dobře, ale není potřeba se dále zesměšňovat. Podle věku na tvém profilu bych řekl, že jsi dostatečně starý na to, aby si věděl, že profesionální a pečlivě zrenovovaná motorka není znehodnocená motorka novým lakem, plná replik, vyleštěná jak psí koule a postavená dle dobového letáčku. Pečlivá a PROFESIONÁLNÍ renovace je o tom, že se použije minimálně replik, (když už není zbytí nelze opravit a nebo sehnat) a používají se originál díly pokud možno v PŮVODNÍM STAVU a v nejhorším v opraveném stavu (my jsme použili i původní šrouby a matky a podložky a dokonce když jsme dělali brzdy, použili jsme nové obložení z roku 1960). Na té motorce se skoro nic neměnilo. To je VETERÁN!
Aby to nevyznělo, tak proti leštěnkám nic nemám. Rozumím tomu, že když si chce někdo koupit motorku svého mládí a chce ji jako novou, tak to beru. Ale co nesnáším, když si takoví lidé hrají na odborníky a vykládají, jak se má dělat profesionální renovace.
PS: slibuji, že madlo zapatlám černou barvou, ale sedačku měnit nebudu
však je to tvůj exportní stroj o kterém píšeš, že je profesionálně a velmi pečlivě zrenovován, soryjako, fakt není. Ale dávám pořád 10
Jestli narážíš na mou leštěnku s ručníma linkama a origo výplní sedla v profilu, tak mám i původní neleštěnky.
však je to tvůj exportní stroj o kterém píšeš, že je profesionálně a velmi pečlivě zrenovován, soryjako, fakt není. Ale dávám pořád 10
Jestli narážíš na mou leštěnku s ručníma linkama a origo výplní sedla v profilu, tak mám i původní neleštěnky.
černá jawě sluší
černá jawě sluší
Nechci se s tebou dohadovat, ale toho kluka se musím zastat. Není to žádný renovátor na kšeft, je velmi pečlivý a v životě by nevzal do ruky turecký díl. Když nesežene originál díl, tak ho raději vyrobí. S tím madlem to byla moje chyba, neměl jsem to leštit a s tím sedlem nemíním nic dělat. Nejsem blázen. abych ho vyměnil za jiné. Jestli ten děda ho vyměnil za sedačku z kývačky nevím a ani mne to nezajímá, Pro mne důležité, že je 60 let stará, plech neskutečně zachovaný včetně 60 let starého molitanu. A to má pro mne hodnotu. Víš, kdyby chtěl být dogmatik, tak všechny ty leštěnky s novým lakem jsou z hlediska veteránů naprosto znehodnocené a nezachrání to ani nalakované madlo se správnou replikou sedla .
PS: jen doufám, až má dcera bude za 50 let prodávat moji Vintage, tak nenarazí na někoho, kdo bude mít starý leták v ruce, protože se má Vintage neschoduje s barvou motorky na letáku . Díky koupeným 7 motorkám jsme dostali od Jawy speciální úpravu - jinou kombinaci laků, zlaté linky a pochrom zrcátka. A už vidím, jak jí někdo oznámí, že to není originál ) , protože v letáčku je to jinak
ta výmluva "dali co bylo na skladě" * je teď nesmírně moderní, protože novodobí vykladači historie si tak dokáží zjednodušit hledání. Já jsem si několik nekomerčních renovací udělal, renovátoři si s ničím hlavu nelámou a znám jich bohužel několik. No nic nikoho lámat nechci, i detaily dělají renovaci renovací, škoda. Mezityp karburace neznám, zřejmě to je s hranatou plovákovkou, mám ho na 354/1958 taky, ten člověk toho asi dost ještě nezná. Jo Vitange, pořád taky uvažuji...
* co dělá lavice na stroji který se vyráběl daleko dříve než se montovala? Ano dali co ještě NEbylo skladem. Jinak na jednom mimořádně zachovalém stroji který jsem koupil jsem lavici našel taky, už je tam zpět kytara jak má být.
68732 - my jsme na motorce ni nezměnili, jen sedlo jsem musel nechat znovu potáhnout. Motorku měl pán, který do své smrti jezdil se svojí ženou po celém světě a motorku jsem koupil po jeho smrti. Motor měl hodně najeto, musel se celý znovu udělat a je možné, že si sedlo starý pán nechal časem vyměnit. To madlo mělo konce zalakované černou barvou a ani nevíš kolik mě dalo práce, než jsem to rozleštil , myslel jsem, ze je to práce minulého majitele. Ale je potřeba všechny informace, že motorka z toho a toho roku musí mít to a to, brát s velikou rezervou. Ono to tak nebylo. Možná na předválečných, ale za socialismu to tak neplatilo. Můj technik, který mi dělal motorku, tak mi říkal, že se motorky v Jawě skládali podle toho co měli na skladě. Dokonce nebyli schopni ani namíchat stejný odstín barvy. A musel jsem mu dát za pravdu. Když jsme rozdělali motor, tak uvnitř byly vyraženy ještě znaky předválečné Jawy (motor z peráka to opravdu není) a dokonce jsme zjistili, že má nějaký mezityp karburátoru, který ještě technik neviděl. Koupili jsme u nás 7 nových 660 Vintage a co motorka to originál, takže Jawa v tradici vesele pokračuje .
pozn. pečlivý profesionální renovátor by zalakoval i konce madla, sedlo lavice na 1959 nepatří *, to jen pro úplnost, ale za renovaci soupravy pořád 10
* zdroj jawarmaniak.wz.cz , bible jawařů a čezeťáků
pokud se z Anglie vrátila domů tak je to rarita ... jinak pohádka
parádní kousek
To je původní stav!? To je až neuvěřitelný Paráda!
Moc pěkná soupravicka. Gratuluji!
Krasavice - stroj století. Měl jsem po otci v barvě ambasador, nedá se zapomenout. Ten nenapodobitelný zvuk pořád slyším. Ať slouží.