Suzuki DL 650 V-Strom (2012)

Vlastník Timur76
Vloženo 14.3.2018
Aktualizováno 24.10.2022
Zobrazeno 971x

Skvělý, plně vybavený parťák na cesty.

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)

První dojmy - První dojmy naprosto úchvatné. Naprosto snadné ovládání, plynulý chod, perfektní velikost na moji postavu. Moto my padla do ruky již po pár ujetých kilometrech.. Navíc byla již v plné polní, tak že žádná nutná investice.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že tento stroj je vhodný pro všechny, kteří prahnou po výletech na 2 kolech a ne závodění někde na okruhu a dálnicích. Troufám si říci, že bude vyhovovat i vyšším postavám jako já (192cm). Pohodlně zvládne jak cestování po asfaltu, tak i v lehkém terénu. Není to žádný drak, ale plní svoje poslání.

Doplňky na motorce - Kompletní sada kufrů Givi, origo kryty rukojetí, padací rámy, origo spodní kapotáž, centrální stojan, tankvak s držákem na navi

Loňskou dovolenou po jihu Evropy jsem odjel na Kawasaki Versys 650. S tímto strojem jsem byl naprosto spokojen až do zmíněné dovolené, kde jsem zjistil, že na tak dlouhé cesty je Versys na mě přeci jen malý. Proto jsem se rozhodl vyměnit za Stromka, od kterého si slibuji pohodlnější posez na dlouhé cestování. Z tohoto důvodu jsem volil moto s plnou výbavou.Při několika projížďkách kolem komína jsem zatím přesvědčen, že to bude fungovat. Navíc po přečtení všech možných článků a příspěvků se stále více ujišťuji, že jsem zvolil dobře. Většina lidí si vychvaluje spolehlivost a funkčnost této motky. Doufám, že budu dalším přispěvatelem pozitivních recenzí. Po další dovolené již budu moci soudit. Tak si počkejte

JardaBar
JardaBar napsal 24.10.22 v 19:14 10b.

kojak01
kojak01 napsal 09.04.19 v 15:28 10b.

Herejk
Herejk napsal 21.03.18 v 13:44

Jsem rád, že Versyse nehanobíš a v dobrem na nej vzpomínáš. Proto 10 a ať vám to spolu dlouho vydrží.

Herejk napsal 21.03.18 v 07:10 10b.

Clint.
Clint. napsal 15.03.18 v 10:17 10b.

Jasna desitka za pekne vymazleneho stromka v nej barve at te bavi stejne jako me po 40ti tis.km. jsou to super strojovny