Bohužel už jsem přivykl obrácenému řazení a přeučovat se mi nechce. Kord když je to naopak lepší
Na trhu není žádný výrobce přepáčka. Je to daný konstrukcí stupačky a jejího uchycení, kdy je to na VFR trochu jinak než normálně na mašinách.
Takže k věci. Záchrana pochází od dvouválcového báchy VTR.
Je nutno vrtnou díru a říznout závit do těla držáku stupačky. Jenže táhlo řazení je docela dlouhé a úhel mezi ním a kloubečkem k hřídeli není ideální (90°). Funguje to tak , ale šlo by to líp. Řešení je zkrátit táhlo, já to upíchnul na soustruhu a vyřízl závit. Ale dalo by se to i svařit. Spojovací (prodlouženou) matici jsem lehce "ubral", aby se motorka nepřevažovala nalevo . Na tisícihranu šlo očko otočit o jeden zub a s tím už se dá žít .
Vlastník | CB600 | |
---|---|---|
Vloženo | 28.1.2018 | |
Aktualizováno | 16.3.2018 | |
Zobrazeno | 829x |
Dík. Bylo trochu toho snaženíčka .
super nápad ,pěkná práce