Sundat kolo, vypíchnout gufera, vytlouct starý ložika. Namlátit nová, konkrétně se jedná o SKF 6204-2RS (made in Bulgaria ). A jelikož se mi nepodařilo najít gufero o vnějším průměru 47,2, protože neumím hledat , tak proběhla "instalace" (=volné vklouznutí) gufera o průměru 47. To ale řádně nedrželo (skoro vůbec), což se dalo čekat. Tak jsem objednal orig Honda. Pro info se jedná o dvoubřité gufero s prachovkou. Na poslední foto je to horní pár.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
DID X kroužek klasika (nezlatý). V rámci výměny proběhlo čištění okolí.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.01.2019 |
Uskutečněno:
| 19.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Už mě moc nebavilo, jak se řidítka "aretovala" v přímém směru. Tak jsem se rozhodl s tím něco udělat. A místo původních původních kuličkových rovnou kuželíky. Po vyndání starých ložisek bylo jasně viditelné opotřebení. V
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.01.2019 |
Uskutečněno:
| 06.01.2019 |
Tachometr:
| 47489km |
-
Laďáček. Překvapivě nebyl velký rozdíl s dB killerem a bez. Tak bude pro jistotu venku. Zvuk paráda.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.02.2018 |
Uskutečněno:
| 14.02.2018 |
Tachometr:
| 43684km |