renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT1200Z Super Tenere (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrasan
Vloženo 10.12.2017
Aktualizováno 20.9.2022
Zobrazeno 3 170x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po ST jsem toužil už dávno a i když baworák fungoval k plné spokojenosti, tak když jsem na tuhle sotva zajetou narazil, na nic jsem nečekal

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:YMoto Praha (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Příjemně táhnoucí motor bez větších vibrací, oproti bmw s posilovačem slabší přední brzda, chvilku zmatek v klasickém ovládání blinkrů (kdo si jednou zvykne na bmw systém, musí uznat, že je prostě přirozenější). Mimo asfalt zatím dost nejistota, ale to se poddá.

Doplňky na motorce - Padací rám Yamaha + horní nástavec DS Bike Protection s přídavnými světly PIAA, deflektor MRA X-Creen, ALU kryt motoru, centrální stojan, vyhřívané hefty Oxford, přídavná USB zásuvka s voltmetrem, topcase Trax, boční alu kufry Rambler

Recenze

Listopad 2018 - Aktualizace po roce a společných 15000 km.
Na Yamičku jsem přidal vrchní padáky od DSbikeprotection, rámy na boční kufry od BigHusky a k nim lakované kufry Rambler. Dále pak USB nabíječku kombinovanou s ukazatelem napětí a kopii X-Grip držáku z Číny, která telefon udrží opravdu spolehlivě i v terénu. Před letošní cestou do Bosny jsem přezul na Shinko 804/805 Adventure, ze kterých jsem byl prvních pár kilometrů trochu nesvůj, ale zpětně musím říct, že je to velmi schopná guma, která krásně drží i za mokra a navíc se osvědčila i její pevná bočnice, kdy i po defektu je motorka v pohodě ovladatelná.
Jízdu si stále užívám i když je fakt, že občas by nějaký poník navíc neškodil (možná časem nechám odblokovat ECU), spotřeba dlouhodobě mezi 4,5-5 litry, ze závad jen jedna prasklá žárovka H7 v předním světle.
Moc spokojený nejsem s ochranou proti větru resp. s hlukem v přilbě - ač jsem pořídil Shoei Neotec a na plexi přidal ještě deflektor MRA X-Creen, na delší cestu si radši narvu do uší špunty.
Hodně jsem si zvyknul na používání tempomatu, při delších přesunech a na místech s úsekovým měřením je to neocenitelný pomocník. Palubní počítač je trochu optimisticky nastavený - ve spotřebě kecá cca o 3 dcl, tachometr proměřuje oproti GPS zhruba o 5 km/h a teplota vzduchu je reálná jen před nastartováním, protože čidlo je v airboxu, který se pochopitelně od běžícího motoru ohřívá. Ale to jsou jen detaily, se kterými se nechá bez problémů žít.
Díky na straně umístěnému a celkem malému chladiči v létě zvlášť při popojíždění ve městě a v terénu běží sahara každou chvíli, ale motorka se vždy spolehlivě uchladí i když levé koleno se při tom docela saunuje

Zatím najeto jen asi 1000 km, tak na nějaké soudy je ještě brzy. Každopádně při nutnosti použít dálnici jsem ocenil možnost ulevit pravému zápěstí za pomoci tempomatu. Přes obuté Bridgestone, které se hodí opravdu jen na asfalt a suchou šotolinu jsem si cvičmo zkusil i trochu offroadu a i když to byl boj, odložení na zem se prozatím nekonalo Jen to chce zapnout palivovou mapu T, vypnout protiprokluz a pud sebezáchovy.
S nastavením podvozku budu ještě chvíli laborovat. Spotřeba podle palubáku kolem 4,5, realita je podle dotankování zrhuba o 2 deci vyšší. A ještě jedno srovnání s GS - tam byl tachometr až neuvěřitelně přesný, tady to kluci japonský nastavili dost optimisticky.
Do výbavy chystám kufry Rambler, vyhřívané hefty a 12V/5V zásuvku s vypínačem napojenou přímo na baterku mimo zapalování, aby šlo případně dobíjet intercom, kameru atd. v kempu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dušan_Sihelský
Dušan_Sihelský napsal 23.02.19 v 20:12 10b.

Máš to moc pěkný, slintám .

Roman27395
Roman27395 napsal 30.01.18 v 12:46 10b.

JINVOKY
JINVOKY napsal 05.01.18 v 19:49 10b.

Mocpěkná prostě Yamaha

Pedl
Pedl napsal 17.12.17 v 20:11 10b.

Pěkné moderní cenduro

biosák
biosák napsal 12.12.17 v 17:47 10b.

Více komentářů



TOPlist