Luxusní cestovní křeslo . Bíla , ve variantě Doby ledové + červené doplňky .
Motorka koupena od FIRMA:CarTec Group (Ostrava - Moravská O - Velmi spokojen
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - První dojem . Je to přesně to co jsem chtěl.
Motorku bych doporučil pro - Pro Ty co bez kompromisů a pohodlně sednou a jedou . Hlavně daleko a je jedno jestli je to dálnice , polňačka , šotolina na padrť rozbitá silnice.
Doplňky na motorce - Plná výbava a snížená verze ( o 6 cm) objednaná , bez kontroly tlaku .Další pro mě důležité serepetičky časem přibyly:
1. prodloužení předního blatníku (sračky a štěrk na motor vychytané)
2.boční kryty pod sedlem (déšť na prdel od zadního kola ,vyřešen)
3.kryt předního světla , (světlo stojí balík a kamínky lítají dost často)
4.rozšíření bočáku , (nutnost když parkujete mimo asfalt)
5. zpevňovací trubky kolem válců ,(při pádu origo trubky moc nepochytají)
6.Toolbox super schránka
7.taštička schovaná pod topkeysem ( na nabijecí kable atd.)
8. taštička na řiditkách ( nejlepší doplněk , vše možné po ruce , odložení brýlí , foťáku , pasu na čáře atd.)
9. prodloužení řidítek nahoru a dozadu , ( konečně je motorka přesně na milimetr šitá , jak ve stupačkách , tak i v sedě naprostá špica)
10. kryty chladičů , co kdyby ?!
11. filtr do nádrže (punčoška v hrdle nutnost v Asii )
Recenze
Po všech možných strojích je právě tato tá pravá . Jezdím i mimo asfalt proto i silniční gumy na ni, asi nedám. Vše o vlasnostech se dočtete v ofi článcích , jen bych se opakoval. Mám 172 cm a s postelí vážím jak najedený komár. Proto jsem zvolil sníženou verzi ( o 6 cm ) . Nohama dostanu dostatečně . Motor je stále vysoko a neměl jsem v terénu ani v náklonech problém. Sedlo je standart. (U sníženého je člověk zabořený v motorce a prdel nemá to měkké pohodlí). Začalo mě bavit jízda ve stupačkách kdy z tohoto obra máte krosku mezi nohama a jen tak lehce fičíte rozbitou cestičkou a vůbec nevadí ,že tam tudy nikdo nikdy nedal asfalt . Otáčení jde tak snadno jak by to bylo dětské kolo.
První gumy Michelin Anekke 3 z výroby , nájezd 9000km. Další sada Heidenau K60 scout se zdá pro moje účely ta pravá. Nájezdy km? Je to podle toho jak se s gumami zachází . 4x vydržely 9000km ,Jednou dokonce 17000km .Tak i prum. spotřeba se liší , 5,1l/100km je takový střed .Tripy 2017 byly , Cabo de Roca Portugalsko , Dolomity , Litva , Montenegro ,Toskánsko , najeto 19 000km . Trip 2018 , Ukrajina , Rumunsko , Albanie ,Turecko , najeto 18 000km . Trip 2019 Francie-Švýčarsko , Střední Asie - Pamír najeto 20 000km. Ničím už jen gumy Heidenau K60 scout , (6x).
Závady a problémy :
Svolavačka ,zpevnění uchycení přední vidle ocel. okroužky. Zatéká do bočního kufru. (strašně pitomě vyřešeno těsnění)
Spotřeba 4,9l až 5,2l. Jezdím ve dvou a naložený.
Co mi hodně vadí? Chybí tam 7-čka . od 4500ot/m by tam šla pěkně šoupnout a spotřeba by byla luxusní , dvouval by si to pobral v poho . Po 48 000 km v Tadžikistánu vyteklý přední centrální tlumič , vyklepané šroubky na plexi . (Za to mohly tamní komunikace a moc plynu). V rámci záruky vyřešeno. 2019 najeto 57 000km zkušeností a hlavně radostí z jízdy .Rok 2020 byl jiný než ostatní . Zůstaly nám lístky na trajekt do Maroka .Podařilo se najet pár km po ČR . V září na poslední chvíli jsme riskli , Italsko francouzké pohraničí od Mont Blanc po Nice. Vojenské pevnosti šotolina moc pěkná destinace. Rok 2022 , aktuálně najeto 77 tis. bez komplikací . Letošek byl nejslabší , co se týče najetých km. Za to jsem si víc užil Albánské hory a moře (nejen ) .Rok 2023 začal v dubnu Maroko na 4 týdny po všech možných i nemožných cestách , v plné sezóně Rumunsko dookola + Moldavie a dva dny v Podněstří . Najeto 90 000 snad ještě něco bude na podzim . Nové Haiedenauky k 60 jsou připravené.
Hrozně se mi líbí, kde všude jsi s takovou motorkou byl, že se o ní nebojíš a užíváš si jí. Moc pěkný fotky, fakt super.
Nějaký cestopis tu nemáš?
super fotky, super stroj
Tak ať to jezdí..
Moc hezký !!!
je fajn, že jí nemáš jen na ježdění na kafe a hezký fotky. Za 10b