Poslední model s jednoduchou elektronikou,
okamžitá reakce na plyn,
přes průměrný výkon 100 kw
neskutečný zátah v každých otáčkách, jako u 2v,
super podvozek.
První dojmy - První svezení dává dojem, že má o 50 k víc, je to dobrým průběhem krouťáku hned odspoda a okamžitou reakcí na malý pohyb plynu, kam se podíváš tam přesně zatočí, tvrdé pérování z člověka chce vytřást duši.
Recenze
Je to Tamburini každým coulem,
na můj styl jízdy pro pomalé a středně rychlé zatáčky
nejlepší volba, kdo na tom chce cestovat, je blázen,
spotřeba jak messerschmidt,
úložný prostor na doklady a žínku na helmu,
náročná na kvalitní servis a dodržení předepsaných
intervalů, kr. momentů u šroubů, zejména excentru napínáku řetězu,
atd. atd. Nejlépe je jí na Sardinii v nekonečných zatáčkách,
do města jen nouzově, to nebaví, dálnice nevadí motocyklu
ale jezdci.
Mvčko je super, jednu dobu jsem po nich dost koukal. Jasných 10 bodů
Vždy má MVA něco jiného a navíc