Malá , lehká a charismatická motorka , která se mi vždy líbila.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První svezení pro mě bylo velkým překvapením a po pár kilometrech bylo rozhodnuto ,že ji musím mít. Čekal jsem ,že to bude uskákaný lenoch , ale naštěstí jsem se spletl a jízda je velmi zábavná.
Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky 90.let , kteří dávají přednost stylu před výkonem.
Recenze
Přiznám se ,že po pár stovkách km , které jsem letos najezdil na Honyho GSX-R 750 r.v. 1990 jsem dost uvažoval o ,, kolaboraci ´´ s Japonci a pořízení nějakého 4 -válcového superbiku z 90.let . Už jsem téměř koupil moc pěknou GPX 750R , když se objevil inzerát na tuto 600SS , kterou prodával Jirka se kterým se známe z Ducati srazů a párkrát jsme se potkali na pumpě na Dubé.
Staré hranaté Supersporty se mi vždy moc líbili ,samozřejmě bych nejraději 900SS ,ale momentálně nejsou volné korunky.Tak jsem si řekl ,že se na 600SS zajedu pro klid v duši alespoň podívat a s Jirkou pokecáme. Zjistím ,že to vůbec nejede a koupím si youngtimera z Japonska. Jenže jak jsem 600SS uviděl naživo ,posadil se na něj a kousek projel, tak bylo jasné ,že zůstanu strojům z Borgo Panigale věrný.
Motorka přes svůj papírově slaboučký výkon jede překvapivě hezky a díky nízké hmotnosti a perfektní ovladatelnosti je jízda velmi zábavná a hlavně nabídne úžasný pocit z řízení. Zvuk z laděného výfuku je moc příjemný a řekl bych dospělý. Je to prostě ryzí motocykl z dob ,kdy ještě bylo všechno takové opravdové.
Zatím jsem najel pouze cca 200km ,ale jsem nadšený .
Verze monoposto je sice hezká ,ale bohužel se na ni úplně pohodlně nesložím , takže přes zimu bude přestavba zpět na standartní biposto (viz ilustrační foto). Stejně mám motorky nejraději v originál stavu. Naštěstí všechny potřebné originální díly k motocyklu mám ,takže by to neměl být problém .
Stroj je pár km po velkém servisu ( řemeny , ventily , spojka , brzdy , filtry, pneumatiky atd.) u Roberta Papežíka ,takže mechanicky by mělo být vše na příští sezónu nachystané. Doladím pouze kosmetickou stránku a na to mám celou zimu. Doufám ,že výsledek bude stát za to. Už se těším na retro vyjížďky.
9.3.2019
Prodáno - byla to super motorka ,ale uznal jsem ,že 3 Ducatky jsou pro jeden zadek prostě moc.
Nový majitel si s ní užije určitě spoustu radosti.
hezké strojky...
Úžasný kousek!
tato ducatka se mi vždycky líbila,krásná mašina,ať dobře slouží
Ahoj Mílo, doufám, že mě na ty retro výlety - ostré zatáčky na Dubé vezmete sebou. Však 848 také je již babča. Musím uznat, že je to moc hezká motorka. Původně jsem také velmi dlouze pokukoval po 900 SS, jak v červené, tak i ve žluté barvě, či po 749. To 900 SS ale vždy vypadalo nádherně, řekl bych víc, jak to letošní novinka. Moc se těším, až ji dáš do originálního stavu, až se prostě znovu zrodí a natře to spoustu rádoby sportům časů současných. Ducati vždy má navrch pevným rámem a schopným podvozkem podpořeným nízkou váhou. Pak opravdu není třeba 200 koní a na motorce se člověk skvěle baví. Přeji ať se dílo podaří a těším se na brzké shledání v nové sezóně.
Pěkný kousek do sbírky