Dokončení kompletního výfukového systému.
V dřívějším příspěvku jsem provedl očistu a repasi zadního tlumiče výfuku a uložil ad akta. Čekala mě nejnáročnější práce letošní přípravy a to vyčistění a vyleštění výfukových svodů . Samotná demontáž byl obřad, ale teprve to horší mě čekalo. Krátké svody od zadních válců byly slušně zapečené a zkorodované . Použitá nerezová ocel nepatří mezi nejkvalitnější (Ducati 848 má trochu jinou kvalitu a to jsou to Italové ), chemický zázrak od Autosolu Bluing Removel v mém případě prostě nefungoval. Takže staré osvědčené – ocelový kartáč, ocelový kotouč, smirkové plátno, houba na čistění nerezu, hrubá leštící pasta, jemná leštící pasta a několik hodin tvrdé a trpělivé práce . To samé pak aplikovat i na přední svody s katalyzátorem. Myslím, že výsledek se povedl, přiznám ale, že svody na Ducati 848 mám v lepším stavu. Konečně také dorazil z Belgie laděný výfuk DAM s novým logem. Krásná práce, dodán včetně homologační vložky, nezbytných homologačních lejster a malého průkazu. Mám vše konečně pohromadě, nová těsnění, nové nerezové objímky a laďáček . Bohužel znít celý systém uslyším až tak na přelomu února a března, teda jestli se mi podaří Drobka dát zase dohromady .
-
Zadní tlumič po demontáži
-
-
Zadní tlumič po repasi
-
-
Svody po demontáži
-
Svody po leštění
-
-
-
-
Výfuk DAM
-
Techničák DAM
To bude rachot...