Plíce motocyklu.
Ze začátku jsem pouze chtěl částečně motocykl odstrojit a důkladně umýt. Ale jak jsem se Drobkovi pomaloučku dostával pod sukně, začal jsem rozšiřovat práce. Zjistil jsem, že mezi válci je bordel, po sejmutí chladiče a svodů přední víko válců od bláta, a tak dále a tak dále. Takže jsem postupně rozebral Air box, a dostal jsem se ke vstřikovačům s rampou. Byl zde však problém, abych se dostal k railům vstřikovačů, bylo nutné sundat spodní díl Air boxu s nasávacími hrdly. Právě přes hrdla to bylo prošroubované no a dva šrouby ne a ne povolit. Odvrtat a vytahovákem dostat ven. Nakonec jsem vše zdárně dostal ven. Pak jsem demontoval chladič z hadic a vypustil chladící kapalinu a celé torzo motocyklu důkladně umyl. Bylo nutné však sehnat zátky do otvorů sání a výfuků + hadic dýchání motoru. Motocykl konečně očištěn od silničního dlouholetého nánosu. Všechny demontované věci pečlivě prohlížím, omyju, vyčistím, kov případně leštím a plast a gumu penetruji ACF – 50. Chladič – zhruba 30 % plochy neprůchodné, plné bláta. Hodinka kombinovaná ve sprše s kartáčem a čistícím prostředkem a tlakovým vzduchem zajistila 100 % průchodnost plochy chladiče. Namontován došlý centrální stojan. Mohu tedy konečně demontovat zadní tlumič a přední vidlice a zaslat na repas a preventivně vyměnit kuličkové ložisko krku řízení za kuželíkové z důvodu vyšší životnosti. Pak se snad konečně otočí příprava stroje z rozebírání a skládání. Při mytí jsem také jak již tradičně kompletně vyčistil brzdové třmeny.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 14.10.2017 | |
Aktualizováno | 13.8.2020 | |
Zobrazeno | 10 240x |
Ty jsi stejný úchyl (myšleno v dobrém) jako já. Jsem rád, že existují lidé, kteří nemají motorku jen jako spotřební věc a ona se u nich má jak v bavlnce a je to na ní vidět!