Zima je dlouhá, tak jsem se opět pustil do menšího servisu.
1) Vymezení vůle na plynové rukojeti – je to detail, ale štvalo mě to. Lanko se z výroby trochu vytáhlo a štelovací segment u řidítka už byl na doraz. Sundat Air box a vůle se vymezila přímo u škrtících klapek.
2) Odpojení EXCVA valve (výfuková přívěra) – po prostudování zahraničního fora a slehnutí zajímavé série „Stock to Brock“ to měla přívěra spočítané. Po odpojení jde motor pocitově mnohem ochotněji do otáček. V ECU se kvůli eliminaci FI kódu odpojuje v černém konektoru, v horní řadě pin číslo 5 (černý kablík s bílým pruhem).
3) Demontáž předních vidlic – příprava na kompletní repas (rozborka, výměna oleje, podmazání gufer KYB vazelínou - pro snížení tření a lepší odezvu od předního kola)
Vlastník | Mareg | |
---|---|---|
Vloženo | 24.9.2017 | |
Aktualizováno | 7.3.2018 | |
Zobrazeno | 2 585x |