Naskytla se jedinečná koupě, tak jsem do toho šel
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Na SV 650, který jsem měl před Šívou jsem najel 49000km bez jediné závady. Po 9 letech jsem cítil potřebu změny. Pomohl mi bratránek, který na Aprilku neměl čas a ležela mu ladem. Za 9let na ní najel 14000km. Tak jsem ho od něj koupil:-)
Recenze
Tak najeto cca 2000km. Je to už kus motorky manipulace na místě nic moc. Pohodlná, skvělý posaz, dobře brzdí, tlumí sedí. Co se týče palivových map začal jsem na T-tourist (přišlo mi to o malinko lepší než předchozí SV650) a na seznámení a vzájemné otrkávání super. Režim R-rain, kteří mnozí zatracují jsem shledal velice zábavným, když jsem jel s kamošema MZ150 a Jawa 350 jinak asi na deštivé Alpy dobrý. No a režim S-sport je kapitola sama pro sebe, už ho jezdím pořád, je to pecka jak jde motorka okamžitě za plynem kdo nezkusil nepochopí jenom mezi 5-6tis. ot/min se mi to zdá trochu hluchý pak zase tah jako kráva. Překvapivě mě i tento režim sedí více při popojížděním a projížděním Prahou. T se mi zdá ucukanější. Plyn je opravdu citlivý a chce to cvik, u SV jsem mohl čumět po vejrech a poslepu jsem věděl jestli jedu 50 nebo 70km/h, tady se musím soustředit malý hrbol ruka se trochu pohne a místo 50 jedu 70 Dojíždím denně do práce cca 80km, takže spotřebu řeším SV jezdilo za 4l, tady jsem mezi 5-6l, ale za ten zážitek z jízdy a usměv v helmě to stojí. Dojezd průser tankuju po cca 170km až 230km. Už se těším na další sezonu, až se budeme dále seznamovat a posouvat hranice. U SV jsem využil potenciál stroje na cca 90%. U Shivra budu muset zapracovat i na své fyzičce, je to už docela sportovec a 20Kw navíc je znát
Další sezona naježděno už mám celkem 6000km. Už jsme si na sebe zvykli, jezdí se jiným stylem než na SV. Má rád větší točky a i se mu víc líbí podřadit před zatáčkou. Nerad to přiznávám, ale ta motorka je o level výš než milované SV...
Dobrá volba
Další kolega, super
Taky bych do toho šel