Jawa 50 mustang je stroj dobrej na naučení a na vyblbnutí. Když uděláte chybu na pionýru tak z toho sou tak odřeny kolena o roztrhlá bunda. Velký motorky neodpouštěj.
Motorka koupena od táta
První dojmy - Za pár korun se dá sehnat vše a možná i na půdě se na to něco najde. Jediné co že ve dvou nezvládne malej kopec ani na dvojku. Ale s větrem v zádech když zrovna dotýká benzín a je nová svíčka dá se vyždímat i 75km/h.
Doplňky na motorce - Zdvižené řidítka a nosič.
Recenze
Brzdy jsem dotahoval každou chvíli nic moc to nebrzdí. Když to před vámi zadupne auto musíte jen doufat že se vejdete mezi auto a chodník.
Motorka moc nevydrží ,ale každej si na to vše opraví sám.
Spotřebu mam 3-3,5 litříku.
Na fichtloj sem dal max. v kuse 105 km a za cestu sem uvařil jen 1 svíčku.
Už mam A2 teď jezdim na veterany s Jawa 250 jo je to jiny kafe a jestli to dopadne za týden pro Monstera.
na pionýru jsem jezdil i 200 km denně, bez problémů, jedna svíčka vydrží i 3000 km.
Dávám za pravdu na vyblbnutí to není špatný, ale bubnové brzdy nejsou zárukou, že se jedná o bezpečnější jízdu. Taková 50 ccm čínská motorka je sice dle recenzí šunt, kde se povolují šroubky, nic to nevydrží a jsou s tím jen trable. Když to srovnám s Mustangem, nebo Babettou jezdím na motorce která perfektně brzdí, slušně péruje, do kopce musím taky odřadit ve dvou na jedničku a na to, že je to těžká motorka jsem si zvykl během 300 km. No blbnout se na ní nedá je o hodně dražší. Ale ten zvuk a to že se mohu zdravit s ostatními motorkáři má taky svoji cenu.
Pěkný kousek. Před 30-ti léty jsem takového měl. Ať Ti jezdí o 106!