PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Beast78
Vloženo 16.6.2017
Aktualizováno 2.4.2021
Zobrazeno 1 100x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivý univerzální stroj vhodný na dlouhé cesty i příležitostné sportovní vyžití.

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Naprosto čitelný a předvídatelný stroj, který byl pro mě jasnou volbou. Předtím jsem jezdil na VFR 750 F, takže jsem pokračoval stejně na vylepšeném modelu.

Motorku bych doporučil pro - Vhodná motorka pro každého, kdo rád cestuje, ale taky občas rád tahá za plyn.

Doplňky na motorce - Padáky, nosič s kufrem, výfuk pod sedlem, sportovní plexi, jiná zrcátka, el. zásuvka pod sedadlem, jiný lak, navigace.













Recenze

Jezdím s ní od roku 2007, napříč Evropou i po okruzích. Nejlépe jí svědčí solidní státovka, ale nemá problém projet i polní cestou. Je trochu těžší na manipulaci na místě, po rozjezdu už to není znát.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Beast78
Beast78 napsal 16.06.17 v 13:16

Přesně tak. Jezdil jsem RC36 a po ní už jiná volba než RC46 nebyla možná.

Patti
Patti napsal 16.06.17 v 10:52 10b.

Nalejme si čistého vína. Vždyť která motorka byla tak poctivě kdy postavena a zkonstruována jako Honda VFR 800 fi 98-01? Životnost má zemědělského stroje, příjemný posez, motor s duší ozubených kol, za brzdy by se nemusel stydět ani dnešní moderní supersport, ovladatelnost úzkého véčkového motoru z přehozu levá, pravá jedna báseň a o zvuku motoru ani nemluvím. Vždyť tam, kde byla Honda před deseti až dvaceti lety je např. teď Aprilia RSV4. A ten, kdo ví a zná úpravu Rotrex na Honda VFR 800 fi, by nikdy nešel do jiné. Je to taky moje srdcovka. Ty novější už jsou předražený na servis. Ať nám slouží.

Více komentářů



TOPlist