Spolehlivý univerzální stroj vhodný na dlouhé cesty i příležitostné sportovní vyžití.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Naprosto čitelný a předvídatelný stroj, který byl pro mě jasnou volbou. Předtím jsem jezdil na VFR 750 F, takže jsem pokračoval stejně na vylepšeném modelu.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná motorka pro každého, kdo rád cestuje, ale taky občas rád tahá za plyn.
Doplňky na motorce - Padáky, nosič s kufrem, výfuk pod sedlem, sportovní plexi, jiná zrcátka, el. zásuvka pod sedadlem, jiný lak, navigace.
Recenze
Jezdím s ní od roku 2007, napříč Evropou i po okruzích. Nejlépe jí svědčí solidní státovka, ale nemá problém projet i polní cestou. Je trochu těžší na manipulaci na místě, po rozjezdu už to není znát.
Přesně tak. Jezdil jsem RC36 a po ní už jiná volba než RC46 nebyla možná.
Nalejme si čistého vína. Vždyť která motorka byla tak poctivě kdy postavena a zkonstruována jako Honda VFR 800 fi 98-01? Životnost má zemědělského stroje, příjemný posez, motor s duší ozubených kol, za brzdy by se nemusel stydět ani dnešní moderní supersport, ovladatelnost úzkého véčkového motoru z přehozu levá, pravá jedna báseň a o zvuku motoru ani nemluvím. Vždyť tam, kde byla Honda před deseti až dvaceti lety je např. teď Aprilia RSV4. A ten, kdo ví a zná úpravu Rotrex na Honda VFR 800 fi, by nikdy nešel do jiné. Je to taky moje srdcovka. Ty novější už jsou předražený na servis. Ať nám slouží.