PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 1Jiricek1
Vloženo 14.5.2017
Aktualizováno 14.6.2017
Zobrazeno 1 019x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Takový univerzální stroj na silnici a lehčího terénu

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

První dojmy - Sakra ta je těžká a Já tak malý, asi jsem se zbláznil, když jsem ji chtěl a koupil! Ovladatelnost je dobrá, ale musí být v pohybu. Při stání je ta váha poznat, ale stačí se opravdu jen trochu rozjet a hmotnost je pryč. Jen musí být promazaná ložiska řízení ( bez údržby to prostě nejde)

Motorku bych doporučil pro - Není určena pro střelce typu zlomené zápěstí. Je to spíše na takové vyblbnuti. A dopravu z bodu A do bodu B.

Doplňky na motorce - Boční kufry

Recenze

Proč- pro svoji univerzálnost a díky našim kvalitním silnicím ( samá díra a bordel)

Údržba vcelku jednoduchá, díly dostupné, spotřeba podle zápěstí

Motor nemá moc rád pásmo od 2000-3500, přeci jen je to 2V, ale od této hranice už je vše v klidu a motor jde pěkně za plynem. Předjíždění je lepší volit od 5000 a výše ot/min kdy motor ožije a vydá ze sebe zbytek energie ( předjíždění má být rychlé a co nejkratší = Bezpečné)

Cestovní rychlost v sedu je tak max do 120 s origo štítem, nad tuto rychlost už je lepší zalehnout, to už není na silnici, ale na okruh.
Za deště je lepší mít nastavený podvozek do Tvrda, přece jen se lepší pozná, kdy to už ujíždí.
Origo brzdové desky vyměněny za plně sintrovane a rázem se staly brzdy ostré a dobře dávkovatelné ( otestováno při brzdění z hodně velké rychlosti na 0 a za deště)
Vyměněna původní řetězová sada za novou ( původní nešel vyčistit ani po 2 hodinách) + byl delší na délku o 2 články a kolečko povolilo až 3. den povolování.
S novou sadou se vyřešilo trhání za jízdy. A řetěz musí být stále namazán jinak se trhání vrací zpět a pozvolna ( otázka pár tis. km)
A ještě jedna dobrá věc a to snížení o 5 cm, ale stejně pořádně nedosáhnu na zem a musím se opírat jen jednou nohou. Ale za ty 2 roky si už člověk zvykne a naučí balanc a hlavně přestane bát, že někde spadne.

Ale přiznám se, Spadl jsem s ní na zem při 1. jízdě, protože jsem nedosáhl na zem
,ale ulomila se jen páčka spojky, kde se má zlomit a nic víc, protože to všechno lehlo na botu, rukavici, koleno a helmu.
Nejel jsem domu, ale nacvičovat zastavení. A daří se dodnes

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Typhon
Typhon napsal 14.06.17 v 23:34 10b.

Herejk
Herejk napsal 14.06.17 v 22:34 10b.

Herejk
Herejk napsal 14.06.17 v 22:28

a uz epadej

1Jiricek1
1Jiricek1 napsal 14.06.17 v 22:15

Děkuji všem, sice jsem chtěl zelenou , ale barva nejezdí

Ladzi
Ladzi napsal 27.05.17 v 18:50 10b.

Více komentářů



TOPlist