Japonská klasika v pěkném retro stylu, kterých se potká na silnici velice málo...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojem z jízdy byl přesně takový, jaký jsem očekával...velká, pohodlná motorka s perfektním zátahem!.
Recenze
Tento, dá se říct kultovní stroj...jsem očumoval už před "pár" lety a teprve teď na něj přišla řada. Už bylo docela těžký sehnat pěkný kousek.
Motor: To je něco opravdu povedenýho...jede jako lokomotiva!. Podvozek a brzdy mu moc nestíhají, ale pokud si člověk zvykne, že se "to" všelijak kroutí a žvýká při vyšších rychlostech...užije si to. Možná to nebude až tak hrozný, ale srovnávám všechno s jizdou na "fároši"...a ten už je o pár levelů jinde!
Pomalé a zakroucené zatáčky tomu vůbec nevadí, zato v rychlé, táhlé už se musí jezdec se strojem trošku poprat. Tlumič řízení to myslím trošku vylepší.
Krasavice
Díky za koment u CB. Máš to taky krásný - něčím podobný, co popisuješ, jsem si taky prošel. Měl jsem kdysi potuněnou ZX9R a k ní jsem pořídil GSX1400. Přes všechny chvalozpěvy na tento "parník" bylo srovnání se supersportem dost tristní. Jsou to prostě dva úplně jiný světy. Když se u SS smíříš s tou kapkou nepohodlí (a to to u ZX9R ještě nebylo tak strašný), tak prostě neexistuje jízdně lepší motorka... No a ten očekávanej, démonizovanej zátah "čtrnáctikila"? Proti 160HP té potuněné devítky nic, co by stálo za nějakou řeč...
Krásnej stroj
Parádní, skvěle zachovalá, je vidět, že je v dobrých rukou. Přeji mnoho šťastných km v sedle!