Dvoutakt z NDR, sen každého kluka mé generace
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První dojmy byly smíšené, byl jsem rád, že jsem jí sehnal ještě za normální peníze, další už tak veselé nebyly. Motorka nejela, chcalo z toho všechno, domlácená dodřená, lehce orezlá atd.
Recenze
Motorka prošla rychlou údržbou, abych stihl sezonu, takže přetěsnit motor, seřízení, nový výfuk + koleno, lak, polepy, baterka, přepletení kol, pneu, zrcátka atd, atd. Vyrážím za 14. dní kolem ČR podél hranic, tak se pak pochlubím, jestli to MZ vydržela.
Tak sezonu 2017 máme za sebou. Cesta podél hranic ČR trvala 5 dní, čtyři v dešti s nepromokem na sobě, ale i tak to bylo fajn. Závady: nevydrželo papírové těsnění levého víka, takže druhý den po neustálém mazání zadní pneumatiky prosakujícím převodovým olejem se muselo v Chlumu u Třeboně přetěsnit. Velké dík místním hasičům za radu a pomocí neznámého pána, který poskytl tepelně odolný tmel, v neděli nesehnatelná součást opravy a šikovným rukám mého otce a radám po tel. skvěleho mechanika pana Hamana ze Štikova u Nové Paky se podařila závada odstranit a mohlo se pokračovat dál, až do vodácké ubytovny ve Vyšším Brodě. Vřele nedoporučuji. Palandy bez povlečení, ve vlastním spacáku, sprcha za dvacku do automatu a za tento " luxus" Vám ráno naúčtují 500,- Kč na osobu bylo fakt dost. Nepřestávající déšť a špinavé silnice podpořily další lehkou závadu na motocylku. Vlivem poškozeného těsnění pístků třmene pření brzdy mi začalo přibržďovat přední kolo a s tím se fakt nedá pokračovat. Takže proběhlo pouze promazání na ulici, už nevím, kde to bylo, a jelo se dál. Byl to začátek plánované poslední etapy, takže cca 430 km jsem jel pouze na zadní brzdu. Nesmím ještě zapomenout na výměnu svíčky a žárovky v blinkru. To jsem naštěstí měl
Otcova MZ 251 ETZ absolutně bez závad, takže ho to snad nečeká v r. 2018, kdy se chystáme kolem SK.
Dělal jsem na ní autoškolu, prvních pár jízd. S insruktorem se to stále převracelo na zadní , bohužel pak už odešla řetězovka a zbytek jsem dokončil na Jawě 634, která odolávala špatné údržbě podstatně víc a s jízdou po zadním byl od té doby také konec.
Moc pěkný mašiny !!!
Krásná dvěpade, teď na své 150 řeším dobíjení. At souží.
Super