Vlastní dobová úprava ČZ 175/477 na enduro. S použitými díly a řešeními ze sedmdesátých let.
Výška jezdce: 160 cm
První dojmy - Přestavba zabrala skoro dva roky, první dojem byl fantastický. Je to motorka na míru.
Recenze
2T motor je i s objemem 175 ccm živý, u stokilové motorky tím spíš. Lehce zmenšený převod na sekundární rozetce posunul motorku do terénnějšího rozpoložení.
Méně je více, takže absence elektroniky, mimo instalované elektronické zapalování, jednoduchá údržba i provoz. Motor ze sedmdesátých let už má i k malému objemu celkem rozumný výkon.
Bohužel rám na zátěž v terénu není. A hlavně vidlice, která nebyla úplně bezproblémová ani v normálním provozu. Konstrukce ČZ je složitější a náchylnější než konstrukce Jawa.
Půl roku po dokončení motorky přišel velký zatěžový test na Soutěži Šumavou. Vidlice nevydržela, následovala nevyhnutelná havárie a celý rám i s kyvkou šel do šroubu.
Momentálně čeká na vestavbu do nového rámu, tentokrát se bude vyztužovat. Ohledně rámu je méně prostě méně.
Ahoj,
mám také 477.
Opravdu moc povedená!
Mám dotaz, z čeho je použitý přední blatník?
Díky.
Ahoj, moc pěkná.
mám možnost koupit 477 v perfektním stavu a chtěl bych ji předělat do crossu - chci se zeptat, můžeš takovouto stavbou na silnici?
Díky
Koukám, že podobná myšlenka jak u mé stavby. Krásná práce, tak snad bude znova jezdit.
Já jsem přední vidlici použil z ČZ 513, ale zatím jsem ji bohužel neměl příležitost vyzkoušet v provozu. S vyztužením rámu se rád nechám inspirovat
Krásná stavba, jen škoda toho konce...ale 10 b.
Super stroj. Gratuluji k šikovnosti.