PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ladinzx10r
Vloženo 20.3.2017
Aktualizováno 10.9.2019
Zobrazeno 5 048x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Vynikající ovladatelnost,dobrá ergonomie a celkově povedená motorka

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: Není špatná,ale AT je hezčí.

První dojmy - Koupil jsem ji před vánocema2016,takže dojmy byly smíšený,plný fóra o tom,jak reznou dráty v kolech apd. Po pár km jsem ale věděl,že si budeme rozumět

Doplňky na motorce - Pádáky RDmoto,výfuk Remus titan od Touratech, Rapidbike, zvýšení řídítek sw motech,přídavný plégo,široký stupačky Touratech. Mřížka na světlo Touratech.rozšíření stojanu sw motech už 2x.Výměna origo bástru za hliníky Barkbusters.Kufry trax 37-45l s adaptérem vše sw motech. Kryt motoru od Big Husky, Navi tomtom410. Zásuvku jsem koupil někde na netu,tu tam teda mohli dát už v základu... Potom ještě komplet brašny a válec od Motovaky.cz Postupem času ještě výměna stojanu za made in czech,origo se prohýbá a měl jsem strach z prasknutí.

Recenze

Mám 190cm a nad origo plégo dost fučelo.Pořešeno přídavným deflektorem. Podvozek je příjemnej, trochu měkčí. Brzdy tak akorát, vzhledem k určení stroje. Na výkon motoru už jsem slyšel spoustu názorů, za mě veliká spokojenost. Vyměnil jsem origo rozetu za větší o 2zuby, dal koncovku od Remusu,bmc filtr, připojil rapidbike a nechal si vyhladit křivku na motorový brzdě. Za to dík Vojtovi do motoXn. Důvod výměny koncovky byl však shodit nějaký kilo a origo lauf i když je pěknej bohužel dost hřál i přes dvojí opláštění. Jasně 160ps jako 1290 to není, ale ožila hodně a na mé využití, kdy moto mám především do terénu,šotoliny a výlety po Balkánu mi vyhovuje snad ve všem.Větší nádrž, jako má nyní poslední model AS bych asi uvítal,ale při spotřebě kolem 5-6l jsem nikde problém neměl. Ve stupačkách mi jízda připadá jak na krosce a kontrolovaný dlouhý drifty jsou neskutečně návykový a nečekaně snadný.I po celým dni v sedle mě nic nebolí. Mají to japka dobře zmáklý. Servis,alespoň podle záručáku vypadá nenáročně,tak uvidíme, co ukáže čas. Zatím najeto 31tisic a po třech zimách provozu naštěstí nerezne. Co se týče demontování plastů, nutné k výměně vzduchových filtrů,tak je to práce na pár minut, nikoliv takovej vopruz,jak jsem se různě dočítal, ale je pravda, že jsou usazovací kolíky krapet křehčí a po několika demontážích jsem už taky jeden ulomil. Kiláků jsem na tom sice tolik nenahrkal, ale v offu,kde se na téhle obratné mršce cejtím nejlíp, to tolik nepřibejvá...Jedinou zásadní změnou je jiná barva ráfku a středů kol. Né,nelíbily se mi ty zlatý,který se všem tak líbí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cong156
cong156 napsal 20.08.19 v 00:13 10b.

Černý ráfky vypadaj mnohem líp. Fotky máš supr
Ať to šlape.

Duchy10
Duchy10 napsal 11.07.19 v 12:18

Luxusní strojovna

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:37 10b.

lopata75
lopata75 napsal 09.12.18 v 17:16 10b.

Už jsem myslel, že tu nemáš foto zádíčka 😉 našel jsem 👍

Krkovička8
Krkovička8 napsal 28.06.18 v 21:44

nádhera , mám xrv 750 a myslím, že u nový Afriky taky skončim, ale až za X let

Více komentářů



TOPlist