Vynikající ovladatelnost,dobrá ergonomie a celkově povedená motorka
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: Není špatná,ale AT je hezčí.
První dojmy - Koupil jsem ji před vánocema2016,takže dojmy byly smíšený,plný fóra o tom,jak reznou dráty v kolech apd. Po pár km jsem ale věděl,že si budeme rozumět
Doplňky na motorce - Pádáky RDmoto,výfuk Remus titan od Touratech, Rapidbike, zvýšení řídítek sw motech,přídavný plégo,široký stupačky Touratech. Mřížka na světlo Touratech.rozšíření stojanu sw motech už 2x.Výměna origo bástru za hliníky Barkbusters.Kufry trax 37-45l s adaptérem vše sw motech. Kryt motoru od Big Husky, Navi tomtom410. Zásuvku jsem koupil někde na netu,tu tam teda mohli dát už v základu... Potom ještě komplet brašny a válec od Motovaky.cz Postupem času ještě výměna stojanu za made in czech,origo se prohýbá a měl jsem strach z prasknutí.
Recenze
Mám 190cm a nad origo plégo dost fučelo.Pořešeno přídavným deflektorem. Podvozek je příjemnej, trochu měkčí. Brzdy tak akorát, vzhledem k určení stroje. Na výkon motoru už jsem slyšel spoustu názorů, za mě veliká spokojenost. Vyměnil jsem origo rozetu za větší o 2zuby, dal koncovku od Remusu,bmc filtr, připojil rapidbike a nechal si vyhladit křivku na motorový brzdě. Za to dík Vojtovi do motoXn. Důvod výměny koncovky byl však shodit nějaký kilo a origo lauf i když je pěknej bohužel dost hřál i přes dvojí opláštění. Jasně 160ps jako 1290 to není, ale ožila hodně a na mé využití, kdy moto mám především do terénu,šotoliny a výlety po Balkánu mi vyhovuje snad ve všem.Větší nádrž, jako má nyní poslední model AS bych asi uvítal,ale při spotřebě kolem 5-6l jsem nikde problém neměl. Ve stupačkách mi jízda připadá jak na krosce a kontrolovaný dlouhý drifty jsou neskutečně návykový a nečekaně snadný.I po celým dni v sedle mě nic nebolí. Mají to japka dobře zmáklý. Servis,alespoň podle záručáku vypadá nenáročně,tak uvidíme, co ukáže čas. Zatím najeto 31tisic a po třech zimách provozu naštěstí nerezne. Co se týče demontování plastů, nutné k výměně vzduchových filtrů,tak je to práce na pár minut, nikoliv takovej vopruz,jak jsem se různě dočítal, ale je pravda, že jsou usazovací kolíky krapet křehčí a po několika demontážích jsem už taky jeden ulomil. Kiláků jsem na tom sice tolik nenahrkal, ale v offu,kde se na téhle obratné mršce cejtím nejlíp, to tolik nepřibejvá...Jedinou zásadní změnou je jiná barva ráfku a středů kol. Né,nelíbily se mi ty zlatý,který se všem tak líbí
Černý ráfky vypadaj mnohem líp. Fotky máš supr
Ať to šlape.
Luxusní strojovna
Už jsem myslel, že tu nemáš foto zádíčka 😉 našel jsem 👍
nádhera , mám xrv 750 a myslím, že u nový Afriky taky skončim, ale až za X let