Tak mám problém. Olej s filtrem vyměněn, vzduchový filtr, řemen, i zadní pneu nové. Ale při zkušební jízdě když ho ohřeju a chvíli jedu v otáčkách tak zdechá motor, po krátké pauze zase nastartuje a jede dál. Ldyž ho jen lechtám a jedu 40 tak jede furt. Jak mu přidám, za chvíli se dusí a chcípe. Jako by tam šlo málo benzínu? Nebo co by to mohlo být? Motorka v posledních letech málo jezdila - spíš stála.. přiucpaný přívood benzínu?.. elektrika?
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po 500 km kontrola oleje - neubývá, spotřeba průměr 3,3/100km, jezdím na aditivovaný benzín Premium 95 od Glóbusu - když jsem se dočetl že je Rotax háklivý na dobré mazání tak ať to přimazává kvalitní benzín. Olej mám sy
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 17.05.2017 |
Uskutečněno:
| 17.05.2017 |
-
Jako základní vstupní údržbu provedu výměnu motorového oleje s filtrem, vzduchového filtru a výměnu řemene variátoru. Olej Castrol pro skútry 5w40 a dily už jsou na cestě.
Ceny přijatelné - řemen cca 400 Kč, olejový fil
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 10.03.2017 |
Uskutečněno:
| 10.03.2017 |
Tachometr:
| 27500km |
Komentářů:
| 1x |
Závada je odstraněna a byla to banalita - při montáži kapotování se přiskřípla hadice palivového systému co vede těsně pod kapotáží vpředu kolem nádrže.. při větší zátěži nestačil průtok benzínu - přesně tak se to chovalo (málo benzínu=chudá směs=střílení do výfuku a chcípání) Upozornil mne na to předchozí majitel při telefonické konzultaci, taky se mu to stalo-není nad společnou logickou diagnostiku na základě chování stroje.. Takže pozor na to, to italští soudruzi trochu podcenili. Hadici jsem raději přichytil volně do prostoru. Teď mašinka jede jak víno, kilíčko je cestovní trychlost s rezervou. Ale já nejraděj tak pětaosmdesát a kochat se.
karburator odkalit alebo manualne precistit alebo nejakým prípravkom na čistenie karburatora
možno je to palivovým filtrom že má slabý prietok