Brutalita :D Nějakej čas jsem se rozhodoval, dneska jsem rád, že jsem do toho šel.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Nebyla žádná zajímavá a GSXR je prej dravější :)
První dojmy - První 4 válcovej litrovej sport, co jsem řídil. Když si vzpomenu na to, jak jsem si ji vezl domů, ještě teď mi vstává husí kůže. Je to celkem lehkej bajk s brutálním zátahem. Tahle kombinace z toho dělá fakt povedenej stroj ...
Motorku bych doporučil pro - Jak píšou všichni, pro mě :D
Recenze
Suzuki mi snad proudí v krvi, proto se jich držím :D
Motor - hned první co mě dostalo, je ten brutální zátah v první třetině otáček, to je nepopsatelný. No a ten zbytek? Vždycky se tlemím, jak to jede, ten tah je fakt návykovej :D
Podvozek - motorka je dost lehká a to se projevuje na ovládání, skvěle padá do zatáček. Jedna věc mi trochu vadí a to že občas "vypadávám" v zatáčce, profil nádrže mohl bejt trochu víc macatější, klouže mi na ní přimáčknutý koleno :D
Spotřeba - prej litry žerou, ale je to blbost. Nejsem žádnej pomalej jezdec a se spotřebou se pohybuju kolem 6ti, jj záleží na tom jak za to člověk tahá.
Závěr - fakt jsem rád, že jsem do ní šel, je to bomba hračka :D
BTW to zadní světlo je futuristický :D
Chlapi, diky za reakce, je to bomba masina. Diky ni jsem se dostal do jiných dimenzí v řízení motorky
Super stroj... a kor tenhle kousek se zapsal do dějin. Výplachem na 2-ku to dá záda jak lusknutím prstu... A v týhle barevný kombinaci je nádherná... Spodek to má jak TDi s veeelkým TURBEM. Za deset...
Krasna masina... Taky ji sedlam... Jak pises ten zatah motoru je brutalni... Jen to chtelo dat jinej centralni tlumic a trochu poladit brzdy... Ale jinak jasnych 10bodu... Suzuki forever
krasný gixéro...a maš dobrýho fotografa...pekný foto
Taky jsem měl SRAD 750 a při první jízdě na GSXR 1000 jsem se málem posral a pochcal