PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hvitserk
Vloženo 23.1.2017
Aktualizováno 14.6.2020
Zobrazeno 1 604x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Co napsat. GSo chci už léta. Je pro mě synonymem pro cestování, dálky, štěrkové cesty, kopečky. Prostě pro všechno co mám rád.

Motorka koupena od fikjawa (Horní Počernice)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Zatím leží před garáží bílé svinstvo, takže jen co přijdou rozumnější teploty, budu moc napsat více. Zatím tedy platí, že je to motorka, která se mi mooc líbí. xxx

Doplňky na motorce - Plexi Givi, Vyhřávané rukojeti, Topcase od Alu Milánek.

Recenze

Už jsem to psal. GS je pro mě ideální motorka pro poznávání blízkého i vzdálenějšího okolí. Vím, že to může být v podstatě jakákoliv motorka, ale mě se GS prostě líbí. Je jiné, ale nevyčnívá. Design se prostě podle mě moc povedl. Co se týče techniky a vlastností, budu si muset počkat než se počasí umoudří a pustí mě na silnici. Pak se snad vymáčknu trochu víc a podrobněji popíšu mojí novou Bramboru. :)

Protože jsem to slíbil musím něco napsat po necelých 3500 najetých kilometrech. Samotnýho mě překvapilo, že už je to tolik, ale nejspíš to bude tím, jak si na motorce prodlužuji cesty z práce a záměrně si vybírám "příjemnější" trasy.

Motorku jsem vyzkoušel na všech možných silnicích a površích a zatím musím říct, že nepociťuji nějaké záludnosti v ovládání, pokud jízdu přizpůsobíte povrchu. Obuté Mitas E-07 jsou podle výrobce 50/50 asfalt/terén, ale na asfaltu mají pochopitelně limity, které jsou znát. Ale už si na to tak nějak zvykám a snažím se je co nejvíc dostat i mimo asfalt, kde jim to tak nějak víc sedí. Až se odporoučí, půjdou tam nejspíš pneumatiky určené převážně na silnici, i proto že do motorku používám i na ježdění do práce a na tom asfaltu přeci strávím 90% času.





Zatím na motorku přibylo jen vyšší plexi od Givi, což o dost zpříjemnilo cestování ve vyšších rychlostech. Dá se kochat i při jízdě po dálnici, což bylo s originálním nízkým plexi téměř nemožné bez pohmoždění krčních svalů. S motorkou jsem od prodávajícího obdržel i centrální stojan s upozorněním, že při vyšších náklonech dře o asfalt. Říkal jsem si, že s mým začátečnickým stylem jízdy to bude OK, že ty náklony nebudou zpočátku takový. Bohužel jsem si škrtnul už po asi 200 Km, tak šel dolů a používám ho jen na servisní práce. Namontovat ho provizorně trvá dvě minuty.
Použil jsem ho zatím jen při výměně oleje a při napínání řetězu.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 24.01.17 v 11:41 10b.

At' Ti dělá radost.

Wurst
Wurst napsal 23.01.17 v 16:33 10b.

Krásná brambora! Už se těším, jak budeme v létě brázdit krajinou...

Myschan
Myschan napsal 23.01.17 v 15:33 10b.

Tak ať z ní máš jenom radost

Více komentářů



TOPlist