Krásná a ojedinělá motorka. České enduro.
Motorka koupena od Motosport Bendík
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Vysoká, dostatečně výkonná, se spoustou značkových komponentů. Podvozek bral, krásně nerovnosti. Zvuk nic moc, ale těžký originální tlumič brzo nahradil laďák. Skvěle mi padla do ruky, než mi jí nějaká svině ukradla!
Doplňky na motorce - Ladění výfuk Praga
Karburátor Bing
Recenze
Motorku jsem viděl v jednom nakupáku vystavenou vedle několika Jaw. Ale vedle nich vypadala jak z jiné planety, jak vzhledem tak technicky někde jinde Láska na první pohled. Prodejců moc nebylo, tak začalo shánění. Za půl roku byla ale doma. Super svezení, i když měla i své mouchy. Ale vše se vyřešilo servisem u prodejce. Např. prasklá hadice chladiče, hned druhý den po přivezení. Časem začalo zlobit zapalování, výměna relátka. Největší závada byla prasklá guma mezi karburátorem a difuzorem. Kde to přisávalo vzduch a po zahřátí se motor na volnoběh roztočil do maximálních otáček a nešel chcípnout. Ani sundání fajfky nepomohlo. Jen zašlápnutí zadní brzdy a tvrdě přes kvalt. Maximálka na silnici do 120km/h. Ale o tom to není. Dost tvrdé sedlo, tak že na delší výlety po asfaltu ani náhodou. V terénu lehonká, obratná. Dokázala dost chyb odpustit. Podvozek výborný, vzadu WP, předek MARZOCCHI. Motor bral hezky, s výkonem Japonců se nedá srovnávat, ale pro hobíka dostačující. Brzdy BREMBO, tam není třeba komentář. Samozřejmě jsem s ní i párkrát praštil o zem, ale dobré plasty vše vydržely. Na rozdíl ode mě a mé první zkušenosti s naraženými žebry. Všude kam jsem přijel budila pozornost. Objel jsem i pár srazů, což se mi stalo osudným. Byl jsem v tu dobu asi jediný kdo jí v okruhu 100 kiláků měl. Podle policie si jí někdo vyhlédl a na objednávku mi jí ukradli z garáže a slehla se po ní zem. Nestih jsem si jí ani vyfotit.
Super motorka s Jawa motorem. Zloděje zastřelit na místě. Velká škoda.
Ať tej svini zlodějskej uschne nejdřív pravá ruka a pak levá! Škoda motky
No škoda