Zapomenutý kamarád: Praga ED 250
19.02.2023
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Polep na motor | 2 | 27.3.2020 07:49 | ||
Italské | Náhon tachometru | 9 | 15.2.2010 15:54 |
Krásná a ojedinělá motorka. České enduro.
Tak už ji mám 7 let a pohodička. Poslední pořádná česká motorka.Držák kterej jede hezky a taky stro...
Dvěpade byla prvním výtvorem, který v roce 1999 vyjel z bran hostivařské továrny a nešlo až tak o dí...
Praga ED250, poslední české enduro se srdcem jawa a podvozkem Marzzochi a brdami Brembo
Mám z ní sundaný všechny zbytečnosti a jezdím z 95% off road. Na začátky v terénu super, je to v pod...
Na moderní dvoutakty nemá, ale na naučení se v terénu je zdá se ideální. Naprosto bezporuchová a blb...
Skvělá motorka pro začátečníky a milovníky jízdy v terénu.
když jsem jí kupoval, měla najeto cca 5000 km. Během chvíle se mi 2 krát vysypala převodovka, tak šl...
Dobrá pro začátek, ale nemá rada tvrdý teren. Pak se rozpadá jak cigánská hračka.
Ma Praga, super moto. Jezdím s ni na trati.Bez problemova, hodně se vyřadím. Jednou možna bude v cen...
Velice živá motorka. Je z Čech.
Motorka,které jsem kdysi prodával jako dealer a nyní jsem si ji pořídil pro sebe.
Krásná a ojedinělá motorka. České enduro.
Praga ED250, poslední české enduro se srdcem jawa a podvozkem Marzzochi a brdami Brembo
Česká výroba... každý má možnost dotvořit k obrazu svému
Dobrá pro začátek, ale nemá rada tvrdý teren. Pak se rozpadá jak cigánská hračka.
uz je to babička 20 let. Mám ji ale hodně rád. Jezdim s ní uz jenom 2-3x za rok hobby kántráč. Na m...
Skvělá motorka pro začátečníky a milovníky jízdy v terénu.
Na moderní dvoutakty nemá, ale na naučení se v terénu je zdá se ideální. Naprosto bezporuchová a blb...
Dvěpade byla prvním výtvorem, který v roce 1999 vyjel z bran hostivařské továrny a nešlo až tak o dí...
Motor | |
---|---|
Spojka | 6.3/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 4.9/10 |
Mechanická hlučnost | 6.0/10 |
Zvuk | 6.4/10 |
Spolehlivost | 7.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.7/10 |
Tuhost rámu | 6.7/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 2.8/10 |
Terén | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 3.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 3.0/10 |
Servisní intervaly | 5.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.5/10 |
Ochrana motoru | 5.5/10 |
Skoky | 7.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 2.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.7/10 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2000 | dejw | praga_ed250_katalog_nd.rar | 2.1 MB | katalog ND |
1999 | ED250 | praga_ed250_793...d_k_obsluze.rar | 746 KB |