Motorka mi po celkovém servisu, seřízení, výměn všeho možného a nemožného (viz můj předchozí deník) začala podivně cukat v nízkých otáčkách a jen, když byla horká.
Po měsíci zkoumání a řešení na fórech v servisech došlo k nejhoršímu motorka se opět musí odvést do servisu. Už jsem nechtěl riskovat v Praze servis a poslal jsem motorku až do Aše k mému tátovi (B12). Naštěstí zjistil během pár dní, že motorka má hodně slabou baterii a zničil jí regulátor dobíjení. Bohužel se regulátor choval tak zvláštně, že nebylo jisté zda kolísání otáček opravdu dělá on, nebo něco jiného. Po přeměření a výměně za nový bylo jasno.
V motorce nová baterie, nový regulátor, opravena elektrika zadního světla a vše už konečně funguje, jak má
Vlastník | Datlík | |
---|---|---|
Vloženo | 23.11.2016 | |
Aktualizováno | 3.8.2017 | |
Zobrazeno | 954x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
To je dost kurva!!!