Proběhla výměna hadice Carbur10 8x15 palivové pumpy včetně vysokopevnostních spon ABA Mini W4 C7, palivového filtru UFI 31.529.00,
Poznámka k hadici - vnitřní průměr 8mm, vnější 15. Musí splňovat specifikaci SAE 30R10 - R9 nestačí, po čase bobtná! U nás se nedá prakticky sehnat, na Ebayi je dostupná. 1 metr vychází cca na 600-800CZK. Hadice časem stěří, sníží se tlak, motorka cuká, hůř startuje studená
Spony jsem vzal pevnostní, rozhodně nebrat obyčejné, zařezávají se do hadice a niči ji časem, viz. servisní manuál.
Při montáži pumpy do nádrže nezapomenout pořádně máznout o-kroužek pumpy, včetně pumpy jako takové Loctitem 518(uvádí Aprilia, já použil FixLock 85 za poloviční cenu a funguje stejně dobře)
Dále proběhla výměna uzemňovacího kabelu baterky na pravé straně za silnější a očištění oxidace(je lepší sundat nádrž
jak kvůli montáži nového kabelu,tak očištění ukostřovacího bodu). Přídavný uzemňovací kabel na protilehlé straně rámu,
z výroby je předvrtaný otvor takže stačí jen osadit)
Kabel je 16mm průřez, očka to samé - doporučuju naměřit a bud si dají nechat koncovky zalisovat ve firmě, která se tím zabývá, nebo doma (tak jsem to udělal já).
Zkušenosti z provozu doplním, ale první dojmy jsou takové, že motorka startuje na drcnutí, a to doslova, žádné pohasínání budíků atd. Uvidíme, zda se tím vyřešilo i občasné resetování budíků při startování(párkrát za sezonu,doslova,jiné problémy nejsou). Další zkušenosti přidám průběžně :)
Vlastník | honzaVTR | |
---|---|---|
Vloženo | 17.10.2016 | |
Aktualizováno | 18.3.2021 | |
Zobrazeno | 5 239x |