Bohužel minulou sezonu jsem díky času nenajel nic. Navíc problém úniku oleje z prasklého karteru se zvětšoval. Při kompletní rozborce motoru bylo zjištěno velké poškození stěn válců a pístů. Navíc zavaření karteru nebylo možné díky oleji, který za ty roky přilnul do slitiny hliníku. Byl jsem tedy nucen sehnat druhý motor rozebrat, zjistit stav a smontovat. Nakonec se mi podařilo koupit motor z minimem nájezdu a po rozborce zjištěno, že písty a válce jsou ok(najeto 28tis). Použil jsem tedy blok a písty včetně ojnic a zbytek šel více měně nový. Veškeré těsnění, pístní kroužky atd. Ojniční čepy a ostatní použité díly měli toleranci udávanou výrobcem a nebylo nutné je měnit. Provedena dekarbonizace veškerých použitých dílů a díky opravě horní části v minulé sezóně - rozvody, ventily, svíce atd... mohu označit motor za kompletně zrepasovaný. Teď ještě zajet první tisíc, vyměnit olej a filtr a pak už plnej zápřah.
Vlastník | RaduzR | |
---|---|---|
Vloženo | 5.10.2016 | |
Aktualizováno | 26.6.2017 | |
Zobrazeno | 1 289x |