Tradiční české vepřové, ideální s knedlíkem a se zelím.
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Starší model vepřového, rok 1960 s dynamostartérem, nestydatým výstřelkem tehdejších 2T samochodů. Je to vlastně retrospektivní ohlédnutí za věcmi minulými s předpokládaným výhledem do budoucna.
Motorku bych doporučil pro - pro každého kdo si chce užít legraci
Doplňky na motorce - :D snad bude rezervní kolo
Recenze
Edit zima 2020 - prasátko jsem prodal, resp. vyměnil za 4-kolový terénní youngtimer. Takže nyní již chrochtá v cizí garáži.
Vepřové alias ČZ 501/502 není třeba dlouze představovat. Jeho neotřelý design učaroval petrolheadům mnoha generací. Společně se slovenskými pomstami (tatran, manet) byl žádaným artiklem vyznavačů oskůtrované jízdy v letech šedesátých a sedmdesátých. Hipíci, trempíci, fousatej Walda a bábovky zadkobokem, taková byla doba.
Moje prasátko pochází z roku 1960 a jde o starší typ 501, který se na první pohled pozná podle trubkových řídítek a houkačky na předním panelu. Jde o typ DeLuxe vybavený dynamostartérem. Podvozek je originální 501, tedy s tlumením pomocí pryžových silentbloků, jízda tedy bude velmi hadovitá (tzv. vidlice z Angreštu, jak říká jeden můj kamarád)
Koupil jsem ho od známého tzv. "v demontu" za účelem zprovoznění. Mnoho práce už bylo uděláno. Snažíme se to s mým spinning partnerem Petrem dělat pořádně. Nyní už třetím rokem leží v chlívku ladem, ale brzy přijde doba kdy se opět pohneme vpřed.
Pěkný držím palce Koukám nejhorší máš za sebou teď už to bude pohodička 501čky mám nejradši,jsou hezčí a když je to .05 tak to má to nejlepší z 502 (ventilátor, dynamo spouštěč) ale pořád je to ta krásná 501
Ha! Nikdy jsem netušil kolik techniky bylo uvnitř skůtru 175/501. Ty odlitky! Ta nesymetrická vidle!
Super!Ale doufám že ho doděláte ty tříletý pauzy jsou celkem dlouhý.
.