Vlastník | Clint | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2016 | |
Aktualizováno | 20.2.2020 | |
Zobrazeno | 7 329x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
Vlastník | Clint | |
---|---|---|
Vloženo | 11.9.2016 | |
Aktualizováno | 20.2.2020 | |
Zobrazeno | 7 329x |
dobře popsáno, díky
...nojo jen si ji vychval:))))dávám 10
poslední věta z doporučení je vystihující Musím přiznat, že tahle mašna je opravdu velká :D Ať se daří
Tak jsem Ti o ni rok dobře pečoval a vylepšoval ji, stejně jako Ty o nyní moji Káťu! At Ti holka dobře slouží a dělá radost!
Tak je zase zpátky u tatínka...Poznal jsem něco jiného, ale po čase jsem zjistil, že je přeci jen Honda pro mě vhodnější.
Tak po nějaké době zase...Mašinu koupil brácha Tak dlouho stál u vrat a chtěl jí, že jsem nemohl odolat. Každopádně si mohu teď splnit sen a koupit si konečně delší dobu vyhlédnuté KTMko ;) Nebude to sice kardan a nebude to letmáč, ale bude to spousta oranžové nádhery se 150 koníky na palubě :)
Keca, vis co udelal CBFce!
Na dlouho ne, vidím, že KTM už se rýsuje...
A já jsem bez mašiny
Tak teda dík! Budu o ni dobře pečovat neboj
Pěkná Hondice, taky by mi slušela! Doufám, že se o víkendu alespoň na chvíli svezeme
Honzakk: Já to nechtěl napsat tak tvrdě, ale máš pravdu s těma koulema
To byla fakt masáž
Ten citlivý plyn...pomáhá zaprvé změkčit zadek, tolik to neskáče a tím pádem člověk nebere nechtěně za plyn a druhá věc, jaksi koncem dlaně se držím na horší silnici okraje (závažíčka) rukojeti a tím se ruka stabilizuje. To pomáhá opravdu znatelně, hned je po probému ;)
Jooo při 5000tam je bzučení do zadku a jde to až do koulí však to znáš,na všem se něco najde. Jo a taky mě ten elektronickej heft oproti xjr vadí,je to hrozně citlivý a pokud si nedám pozor je tam jakási díra a cuknutí. Trochu mi připadá,že se to zlepší při nastavení na ten menší výkon.
Versyse jsem zkoušel, není vůbec špatnej. Jenom mi tam vadily jakési vibrace do zadku v určitých otáčkách...Ale mašina pěkná ;)
Díky hoši. Já dneska najel 220km po celkem solidních silnicích. Začínám si zvykat a začínám se smát
Ona nebude špatná potvora, mě jen vždycky dlouho trvá, než přijdu mašině na chuť. Snažím se jí držet v otáčkách a ono to funguje ;) Město jak píše Petrrevnice na dvojku, někdy na podtočenou trojku, přesně tak. Ale za městem je to drak a vítr ve vlasech...tedy pravda, vlasy už nějak delší dobu nemám
Do zatáček jde fantasticky a ten novej štít je megaluxusní, žádné turbulnece a při své výšce 187 ho mám někde na poloviční nastavení, jde i výš. Rychlost člověk ani nepostřehne. Tam, kde jsem na XJR ve 120 myslel, že se vznáším, tady je to jak když stojím :) Po jízdě nejsem vůbec utahanej, kolena mě nebolí, ruce nemám vytahané. Trochu jsem změkčil zadní pružení, sedm clicků od max softu. Resp. nastavl tovární nastavení zadního tlumiče. Někdo se v tom v saloonu hrabal a nechal to moc tvrdé, pak mi to neskutečně skákalo a na špatné silnici mi díky citlivosti plynu motorka poskakovala. Teď je to uplně jiné kafe, podvozek žehlí nerovnosti a poskakování je pryč.
Čau, házím pochvalu,moto krásné ,uvažoval jsem o něm,ale musím říct,že z důvodu toho řazení jak píšeš jsem od něj ustoupil.Jsem stejně jak ty již několik let odchovanej na XJR1300 a tam se jezdí na pětku všude jak s tankem. Začal jsem mít problém s kyčlí,tak jsem hledal něco jako ty.Nakonec jsem koupil kawasaki versys 1000. Je to bomba,tahá to stejně jak xjr,ale už to má o kvalt víc,takže klidně řadím z dvojky čtyřku a podřazuji o dva dolu.Nicméně xjr nechávám doma,je to zkrátka pořádná motorka s kovovým srdcem.
CT je dobrá volba. Ale zapomeň na ježdění pod 2000 otáček a smiř se s tím, že CT se musí točit. Nemá to s průběhem dvouválce nic společného. To mě dost mrzelo po přesednutí z Varadera. Ve městě pojedeš dvojkou, maximálně podtočenou trojkou. Utažené vracáky v horách budeš jezdit dvojkou, ale když budeš chtít ze zatáčky vystřelit, tak spíš jedničkou. Daleko víc se na CT musí řadit, než na Varaderu. Po implantaci laďáku se mírně zlepšil spodek, ale žádná revoluce.
Co mě vyloženě nadchlo je, že večer po 600 km v sedle slezu a vůbec mě nebolí kolena, kvůli kterým jsem málem na motorkaření rezignoval.
Určitě si najdeš na CT pozitiva - třeba, že nemusíš mít pravý hliníkový kufr s výkusem pro výfuk. Spolehlivost. Cenově přijatelný servis. A navíc to není motorka, kterých cestou potkáš padesát za den. A navíc je hezky štíhlá a tudíž sympatická, jako se ženami - ty bachraté bavorské holky nejsou tak sexy.
Přeji ti hodně šťastných kilometrů a spoustu hezkých zážitků v sedle.
Móóóc pěkná
Pravda, taky nejezdím s dálkovými světly, myslím, že to akorát řidiče aut provokuje k negativním akcím...Na motorce je potřeba přemýšlet a nečekat, že člověku na hlavní silnici dá každý z vedlejší přednost...
Co se týče GS, myslím, že je to velmi povedená motorka. Samozřejmě tomu odpovídá cena za pořízení a servis, o prémiové značce ani nemluvě. Cestovatelé si ji určitě rádi pořídí, mohou dobře na silnici, dálnici i do terénu, expediční jízdy asi lahůdka. Ale jak jsem psal, já do terénu nejedu vůbec a oceňuji u japonců jejich kvalitní zpracování za rozumnější peníz, a to i servisu. Je mi jedno, že jsou jak někdo říká sterilní.
Milan 11,neber to o tom Gs všeobecně,autor to rozhodně myslel tak dvěma třetinama majitelů ...Je to jak u aut,čím menší řidič,tak musí mít velké auto a pak kouká zkze volant. Všimni si v Alpách ty prckové na Gs jak nasedají a nedej bože,když musí na Stelviu v klopené zatáčce zastavit a nedostane na zem. Zajímavé,že jsem tam viděl na zemi jen Gs a K 1600. Jinak k těm mlhovkám,JE TO POUZE TVŮJ POCIT,ŽE JSI VIDĚN.Mlhovka patří do mlhy nebo si sní sviť v noci když ti to mizerně svítí a nikdo proti tobě nejede.To samé,když někdo přez den svítí na motorce dálkovejma. Akorát dráždíš řidiče oslňováním.Pokud máš strach,že tě někdo přehlédne,jezdi v signální vestě.
Pěkná
Crosstourer je veliká paráda, nechá se na něm fajnově cestovat, tak i lětět pořádná pila, odzkoušeno!!
... konkurent BMW GS, je to prostě taková vyšší pohodlná silniční mašina s možností zajet na lesní cestu k chatě. Cestovatelé a týpci, co potřebují image si koupí GS a pak se třemi prázdnými kufry a rozsvícenými mlhovkami jezdí kolem komína :) je pravda že "Baworáků" už je všude tolik že to nejenom u nás vypadá jako za války.. často se píše "Ko konkurent BMW, no vždyť se není čemu asi divit, tyhle motorky byli, jsou a budou konkurencí a na špičce, ví se to a je to potřeba přiznat, nic víc.. Mám na GS asi 106 000 km, za moto jsem dal všechno a ještě si musel půjčit a nebylo to kvůli image.. Je hodně cestovních endur které jsou novější než to moje, jedou víc, líp a jsou prostě parádní.. Mě to moje stejně vždy sedne do ruky úplně ve všem ať slezu z čehokoliv a to je asi ten důvod proč jsem se zase rozhodl pro BMW.. prostě oni tohle umí a ostatní se je snaží dohnat a pod. Tři světla.. mlhovky mám zapnuté stále, poznají mě tak v okolí známí, ke GS to prostě patří a taky mě jde vidět, přeci jenom řidič zaostří víc na tři světla než na jedno co se v provozu hned ztratí a třeba ve zpětném zrcátku.. Kufry mám na mašině často, důvod.. někdy se mi po dovolené nechtějí sundávat a taky v nich vozím od kompresoru, lepení, zámku ještě pár věcí které se můžou hodit i třeba třicet km od baráku, natož pak tisíc..nejednou jsem někoho zachraňoval lepením a kompresorem. Jinak jak už se tady psalo, někde přijedu, sundám ze sebe věci, dám si kraťasy, pantofle a pohoda.. Taky se s pořádnýma kuframa líp padá, poznáš to i při pomalém pádu třeba z místa, podrží celou motorku. Tobě když spadne tvoje Honda, budeš zametat trsátka, byť se ti to stane špatným došlápnutím u baráku, tak to poznáš, ale na to si musí každý přijít sám. Přeji hodně zdaru a když už sis koupil tuhle motorku tak ať s ní poznáš něco i mnohem dál..
Jediny poradny automat neni zadne DCT, ale variator. Kde odpada babrani se s retezem a podobne neduhy nebo "primy" prevod jako na Vespe klasicke.
A diky za postrehy k DCT, cetl jsem povetsinou pochvalne recenze, sam jsem zvazoval nad automatem u Hondy, ale asi to opravdu ma k dokonalosti daleko.
Ja to moc nechapu. Rozdily (cenove) mezi velkymi endury nejsou nijak zavratne. Auto muzes mit za 200 tisic nebo za deset mega. Za motorku das pres dejme tomu pul mega jen kdyz kupujes Indiana nebo Gold winga. Mluvit o snobarne... Ani ta Honda neni moc lacina... Copak nova Afrika je pro siroke masy?:)
Mig_35: S kufry máš samozřejmě pravdu. Hodí se to. Já na hrady s rodinou jezdím autem, tak tohle neznám. Ale na moto srazech je pravda, že helma s bundou zůstávají volně na mašině a člověk tak nějak předpokládá, že se nic neztratí. S botama je ovšem problém :)
Co se týče 1200GS, tak v Německu a Rakousku se bere jako normální motorka, která funguje a umí od všeho kus pořádné práce. Bohužel u nás to sklouzlo ke snobismu podobně jako HD. Ukázkou je můj soused, který neseděl nikdy ani na pionýru a když viděl, že jsem přijel na mašině domů, řekne mi, že si taky koupí motorku a určitě to bude BMW 1200GS za půl mega. Když jsem se zeptal proč BMW, řekne, že přece je nejlepší...že to četl v časopisu.
Jak jsem psal, nejsem cestovatel, do terénu nejezdím. Netvrdím rovněž, že dávat půl mega za mašinu není pro mě málo. Proto jsem o BMW ani nepřemýšlel při výběru, zrovna tak vypadl Explorer a SuperTénéré. Crosstourer jde trochu jinou cestou, je to v podstatě silniční mašina s vyšším posezem, která umí odbočit na prašnou cestu ;)
Jenom k těm prázdnejm kufrům. Jaká je to pohoda, když jedeš na výlet, třeba na nějakej hrad, dojedeš na místo, s manželkou sundáte helmy, bundy, páteřáky, kalhoty, všechno to dáte do kufru, zamknete a pěkně jdete na oběd nebo na prohlídku, neověšení pitomostma, nezpocení, v pohodě:)
potom pochopíš, k čemu jsou ty prázdný kufry dobrý.
Vždycky si přečtu se zájmem recenzi velkého cestovního endura a devět z deseti pisatelů si musí kopnout do GS.
Gratulejšn!Honda nemusí být červená!
Pěknej parník s fantastickým motorem!
Velká gratulace
Krásnej cesťáček a jak říkáš ...motorka má být červená a nemusí to být jen Honda
No právě a já žádnej cestovatel nejsem :) Mašinu mám jen pro občasné projížďky s možností se mrknout i někam dál, ale v rámci republiky. A to ještě nesmí pršet :)
Gratulace Ty drateny kola vypadaji fakt dobre. Ten ram je potreba, zvetsi se ji hrudnik. Kdyz uz bude ram, tak mlhovky jsou nutnost. A motorka s mlhovkama bez 3 kufru jako by nebyla. No a mame tady cestovatele...