Honda CX 500 Eurosport custom - lehce upravená klasika
První dojmy - Při koupi rozhodovala nízká cena. V západní Evropě jich je hodně za pár korun, u nás jsou ceny bohužel nesmyslně vysoké :-( Podle mě je to motorka je to nehezká, polatná době vzniku, přezdívka pumpa na sr...ky hovoří za vše :-))
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře kterým nevadí hmotnost 200+ a mají rádi japonskou klasiku - ideální stroj.
Doplňky na motorce - Na motorce bylo tolik "doplňků", že jsem se rozhodl pro redukci. Teď je konečně vidět krásný motor a můžu s ní mezi lidi.
Recenze
Motorka je robustní konstrukce, páteřový rám se přesto za jízdy trošku kroutí, motor s gyroskopickým efektem občas cukne do strany, nic hrozného, spíš zábava. Přední řtyřpístkové brzdy jsou vzhledem k rychlostem do 150 km/h dostačující, funkce anti-dive přední vidlice lze regulovat dle libosti. Přední vidlice je od r.v.1982 silnější, no upside down to neni ). U zadního tlumiče trošku postrádám seřízení útlumu, ale co bychom chtěli od veterána že. Po 70 t. km už rozvodový řetěz dřel o blok, doporučuji měnit nejpozději do 60ti. Válce nepotřebovaly výbrus, písty i kroužky také o.k. tipl bych to na dalších 50 t. bez větších investic. Jedna vačka byla bez vůle a je lehce vydřená, po přebroušení zatím klid. Výhodou typu "E" je, na rozdíl od předchozích typů, absence problémů s vodní pumpou a zapalováním, taky má aut. napínák rozvoďáku.
Za tvoji upravu dávám 10b moc pěkný
Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!
Krásná práce
pěkné
Tudle tu motorku jsem si chtel kupovat pred 7mi lety. Porad se mi libi. Jen by me zajimalo kde soudruzi z Japonska brali inspiraci na ulozeni a konstrukci motoru